Spokojny urlop z radosnym niemowlęciem – kampania dla leku Viburcol

Agencja GreyTree dla klienta Heel uruchomiła w lipcu kampanię promocyjną dla leku Viburcol Compositum.

Viburcol jest lekiem w formie czopków na stany niepokoju u niemowląt. Ma zastosowanie w łagodzeniu dolegliwości wywołanych kolką niemowlęcą, bolesnym ząbkowaniem, dyskomfortem jelitowym i działa uspokajająco, przeciwbólowo, przeciwgorączkowo i przeciwzapalnie. Na polskim rynku istnieje od ponad 20 lat. W tym roku został przerejestrowany z leku Rx na lek OTC.

Działania polegają na zbudowaniu pozytywnych skojarzeń leku z udanymi wakacjami. Hasło przewodnie kampanii brzmi „Spokój dziecka, udane wakacje”. Kampania ma zachęcić rodziców niemowląt do zakupu leku i korzystania z niego, kiedy nastąpi taka potrzeba wedle wskazań do stosowania, podczas wakacji i wypoczynku. Spokojne i jednocześnie radosne i zadowolone dziecko to dla rodzica najwyższe dobro, dlatego tak ważne jest, by łagodzić jak najszybciej ewentualne dolegliwości, które mogą pojawić się w trakcie urlopu.

Głównym medium upowszechniającym ideę projektu jest Internet. Zaprojektowany został landing page z hasłem kampanii, prowadzone są działania obejmujące konkursy na profilu FB, a treść postów i zdjęć na profilu Google Plus oraz Pinterest dopasowana została do tematyki wakacyjnej. Nawiązana została współpraca z blogami o tematyce parentingowej i podróżniczej, skupiającej się na podróżach z dziećmi. Odsłona wakacyjna projektu ma trwać do końca wakacji. Kampania jesienna zakłada kontynuację działań ze zmodyfikowanym hasłem promującym zadowolone dziecko i wypoczętego rodzica także po urlopie.

Za projekt i jego wdrożenie odpowiada agencja GreyTree.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu