jejŚwiat.pl zadebiutował w nowej odsłonie

W sierpniu br. została uruchomiona nowa wersja jejŚwiat.pl, w której od początku położono nacisk na treści premium w lifestylowej tematyce.

Serwis zyskał całkowicie nowy wygląd z przejrzystym układem treści. Zmianie uległa nie tylko szata graficzna, ale również nawigacja i architektura poszczególnych działów. Oprócz kategorii uroda, moda i styl, kuchnia, zdrowie pojawiły się nowe – dom oraz rodzina. JejŚwiat.pl został przygotowany w wersji responsywnej (RWD), przez co poprawnie dopasowuje układ strony do urządzeń, na których jest wyświetlany, np. smartfonów i tabletów. Dzięki temu zapewnia użytkownikom jak najlepsze doświadczenia odbioru treści przy korzystaniu z serwisu.

Nowy jejŚwiat skierowany jest przede wszystkim do kobiet dbających o siebie i swoich bliskich, poszukujących swojej przestrzeni w sieci. Codziennie czeka na nie świeża porcja newsów na temat zdrowia, urody, najnowszych trendów w modzie i kosmetykach, inspiracje kulinarne, sposoby na stylowe urządzanie domu etc. Dzięki różnorodności merytorycznej i wysokiej jakości treściom zamieszczonym w serwisie odpowiada on na potrzeby coraz bardziej wymagających odbiorców. Elementem przyciągającym uwagę użytkowników są bardzo duże zdjęcia wyraźnie wyeksponowane w serwisie.

Kompozycja strony głównej i stron kategorii jest aktualizowana codziennie, przez co użytkownicy od razu mogą zapoznać się z najnowszymi artykułami i wpisami. Każdy z twórców treści w jejŚwiat.pl posiada swój profil ze zdjęciem i krótkim opisem, co umożliwia użytkownikom bliższe poznanie autora i jego zainteresowań. W serwisie artykuły publikują także znani eksperci, w ich gronie znajdują się np. psycholodzy, co z pewnością zwiększa profesjonalizm treści i podnosi wiarygodność serwisu. JejŚwiat.pl z powodzeniem łączy nowoczesny design z interesującym i angażującym contentem.

W nowej wersji serwisu wprowadzono pełne wsparcie dla formatów reklamy natywnej – odchodzących od standardowego display’u.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu