Marketingmatic – dedykowany system Marketing Automation dla małych sklepów internetowych

Marketingmatic to zupełnie nowe narzędzie na polskim rynku dedykowane dla małych sklepów internetowych korzystających z najpopularniejszych platform ecommerce w Polsce – Shoper, IAI Shop, Clickshop i iStore. Marketingmatic oferuje unikalne technologie, które zwiększają sprzedaż i ograniczają odpływ użytkowników ze strony bez dokonania zakupu.

Ideą stojącą za powstaniem Marketingmatic jest maksymalne ułatwienie wprowadzenia automatyzacji procesów marketingowych w małych sklepach internetowych. Z Marketingmatic wystarczy kilka kliknięć, aby uruchomić dynamicznie spersonalizowane wiadomości e-mail i dynamiczne indywidualnie dopasowywane rekomendacje produktów na stronie WWW. System oferuje podstawowe niezbędne funkcjonalności dla sklepów internetowych. Identyfikuje i monitoruje zachowanie osób odwiedzających stronę internetową firmy. Na podstawie gromadzonych danych system wysyła dynamicznie spersonalizowane e-maile, wiadomości z porzuconym koszykiem oraz wyświetla indywidualnie dopasowane rekomendacje produktów na stronie WWW.

W praktyce pozwala skutecznie obsłużyć jeden z największych problemów sklepów internetowych – wizyty niezakończone zakupem. Kiedy klient wejdzie na stronę i obejrzy kilka produktów i opuści stronę bez dokonania zakupu Marketingmatic automatycznie wyśle wiadomość e-mail zawierającą produkty przeglądane przez Klienta i do nich pasujące. Taka indywidualnie dopasowana oferta dużo skuteczniej przyciąga Klienta z powrotem na stronę WWW niż standardowy mailing produktowy, a kiedy Klient wróci system wyświetli produkty rekomendowane specjalnie dla niego, w formie ramki produktowej na stronie WWW. W prosty sposób każdy Klient otrzyma ofertę dopasowaną dla niego i w momencie największego zainteresowania zakupem. Takie działanie pozwala zwiększyć ilość transakcji z e-Mail Marketingu nawet o 300% i wartość zakupu o 30%.

„Małe sklepy internetowe, które działają na popularnych platformach ecommerce, to często mikro przedsiębiorstwa, niejednokrotnie jednoosobowe. Firmy te często nie wykorzystywały automatyzacji marketingu i sprzedaży ze względu na ograniczony budżet i czas. Marketingmatic pozwala im skorzystać z najefektywniejszych działań Marketing Automation, w oparciu o maksymalnie uproszczony intuicyjny interfejs i przystępne pakiety abonamentowe” – mówi Magdalena Domalik, Product Manager Marketingmatic, Benhauer.

Marketingmatic został zbudowany przez firmę Benhauer, wiodącą polską spółkę technologiczną działająca w branży automatyzacji marketingu. Doświadczenie i własne unikalne technologie wykorzystywane w SALESmanago Marketing Automation, z którego korzysta ponad 1000 firm na świecie, posłużyły do zbudowania w pełni intuicyjnego systemu dla małych sklepów, które nie mają czasu na wdrażanie złożonych projektów marketingowych, a chcą skorzystać z możliwości jakie daje Marketing Automation.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu