NEWTON Media wzmacnia swoją pozycję na Słowacji

Przejęcie części firmy SITA ma na celu wzbogacenie oferty produktowej oraz dotarcie do nowych klientów.

Spółki NEWTON Media Słowacja oraz SITA niedawno zakończyły pięciomiesięczny projekt integracji technologicznej i procesowej działu monitoringu mediów. Działanie to było konsekwencją przejęcia działu monitoringu mediów SITA przez słowacką spółkę zależną NEWTON Media. Integracja ta jest ważnym kamieniem milowym strategicznego partnerstwa obu firm. SITA będzie dalej zapewniać, w imieniu NEWTON Media, usługi monitoringu mediów dla istniejących i nowych klientów.

Przejęcie działu monitoringu mediów SITA jest częścią długoterminowej strategii NEWTON Media mającej na celu zbudowanie i umocnienie pozycji lidera rynku monitorowania i analizy mediów w Europie Środkowej. „Dzięki strategicznej współpracy z SITA, nasi słowaccy klienci będą korzystać z szerszej oferty nowoczesnych produktów i usług, jak również z bogatego, międzynarodowego doświadczenia NEWTON Media”, powiedziała Petra Mašínová, CEO NEWTON Media. „Dzięki połączeniu najlepszych rozwiązań technologicznych obu firm klienci SITA i NEWTON Media otrzymają produkt o niezrównanej jakości i wartości”, powiedział Prezes SITA Ivan Samel. „Gwarantujemy naszym klientom elastyczność usług do której byli przyzwyczajeni”, dodał Prezes Samel.

SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. prowadzi monitoring mediów od 2005 roku i została liderem na rynku słowackim w okresie ostatnich dwóch latach. NEWTON Media jest liderem na rynku monitoringu i analiz mediów w Czechach od początku jego działalności tj. od prawie 20 lat.

NEWTON Media działa na Słowacji od 2003 roku, posiada również ważną pozycję na polskim rynku monitoringu i analiz mediów.

Firmy NEWTON Media w Czechach, na Słowacji i w Polsce są aktywnymi członkami międzynarodowych stowarzyszeń FIBEP i AMEC. Członkostwa te pozwalają im świadczyć usługi o szerokim, międzynarodowym zasięgu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu