WebTalk z dwiema statuetkami na Stevie® Awards

Agencja WebTalk zdobyła Golden oraz Bronze Stevie Award na tegorocznych International Business Awards.

Golden Stevie Award w kategorii Advertising, Marketing, & Public otrzymała strona www agencji WebTalk oraz połączona z nią komunikacja B2B. Działania obejmowały m.in. stworzenie nowej strony, komunikację w mediach społecznościowych, publikacje eksperckie, SEM/SEO oraz wąsko targetowane kampanie reklamowe.

Bronze Stevie Award w kategorii Communications or PR Campaign of the Year – Social Media Focused przyznany został za realizowaną wspólnie z Havas Media kampanię „Najtrudniejszy Quiz Piłkarski” dla Kia Motors Polska. Case study kampanii: bit.ly/WebTalkStevie

Dla WebTalk jest to druga Golden Stevie Award z rzędu. W poprzednim roku złota statuetka została przyznana agencji za realizowaną, wspólnie z agencją Live, kampanię komunikacyjną Orlen Warsaw Marathon.

International Business Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w świecie biznesu. W 2014 roku już po raz 12 rozdano Stevie Awards, zwane również „Oskarami świata biznesu”. W tym roku zgłoszono ponad 3 500 projektów z 50 krajów. Nagrody przyznane zostały przez jury składające się z przeszło 250 profesjonalistów z całego świata, którzy oceniali zgłoszenia od maja do sierpnia br. Uroczysta gala wręczenia statuetek odbędzie się 10 października w Paryżu.

„Gratulujemy wszystkim laureatom Stevie Awards w tegorocznych International Business Awards. Jakość zgłoszeń jest z roku na rok coraz wyższa. W tym roku jurorzy mieli możliwość oceny ponad 3 500 zgłoszeń z całego świata.” Powiedział Michael Gallagher, prezydent Stevie Awards.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu