Nowy magazyn PZU i Valkea Custom Publishing

Do grupy tytułów „WIEM” i Dobry start” wydawanych przez Valkea Custom Publishing i  grupę PZU dołączył magazyn „Espresso”. Jest to lifestylowy projekt skierowany głównie do pracowników PZU SA.

Pierwsze wydanie ze względu na porę debiutu poświęcone jest tematyce wakacyjnej. Można w nim znaleźć wywiad z ambasadorem PZU Marcinem Dorocińskim.  Aktor opowiada o sporcie, aktorstwie, o swoich mistrzach i o tym, że nie opowiada o najważniejszych rozmowach z nimi

Ponadto wskazówki jak aktywnie i zdrowo spędzić urlop oraz podpowiedzi ciekawych miejsc na wakacyjne wyjazdy. W „Espresso” można też znaleźć odpowiedź na czym polega design thinking, a także kulturalne rekomendacje na wakacje.

Redaktor naczelną magazynu jest Agnieszka Wrzesień. Projekt graficzny przygotował Łukasz Dziubalski. Pierwszy numer „Espresso” liczy 16 stron i jest bezpłatny.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu