Przejdź do treści

LifeTube zasila szeregi IAB Polska

Firma LifeTube, sieć partnerska YouTube, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

LifeTube jest liderem polskiego rynku. Mamy największy zasięg pod kątem subskrybentów
na polskim rynku.  Stworzyliśmy unikatową wartość! Pracujemy z topowymi twórcami i markami. Widzimy jednak, że rynek cały czas czeka na więcej. Dlatego przystępujemy do IAB. Będziemy dzielić się doświadczeniem, edukować rynek i tworzyć nowe możliwości na styku video marketingu i mediów społecznościowych.
– komentuje przystąpienie do IAB Polska Barbara Sołtysińska, Prezes Zarządu LifeTube.

LifeTube to sieć partnerska YouTube (MCN) zrzeszająca wpływowych twórców wideo, którzy mają
w sumie ponad 10 milionów subskrybentów i notują 50-60 milionów wyświetleń filmów w miesiącu. LifeTube łączy twórców video (youtuberów) z markami, a dla firm tworzy wideo, przygotowuje strategie obecności na YouTube, optymalizuje kanały, tworzy reklamy… słowem LifeTube zajmuje się wszystkim co związane z YouTube. LifeTube powstał jesienią 2013 r. z inicjatywy Barbary Sołtysińskiej i Radosława Kotarskiego.