Firma LifeTube, sieć partnerska YouTube, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
– LifeTube jest liderem polskiego rynku. Mamy największy zasięg pod kątem subskrybentów
na polskim rynku. Stworzyliśmy unikatową wartość! Pracujemy z topowymi twórcami i markami. Widzimy jednak, że rynek cały czas czeka na więcej. Dlatego przystępujemy do IAB. Będziemy dzielić się doświadczeniem, edukować rynek i tworzyć nowe możliwości na styku video marketingu i mediów społecznościowych. – komentuje przystąpienie do IAB Polska Barbara Sołtysińska, Prezes Zarządu LifeTube.
LifeTube to sieć partnerska YouTube (MCN) zrzeszająca wpływowych twórców wideo, którzy mają
w sumie ponad 10 milionów subskrybentów i notują 50-60 milionów wyświetleń filmów w miesiącu. LifeTube łączy twórców video (youtuberów) z markami, a dla firm tworzy wideo, przygotowuje strategie obecności na YouTube, optymalizuje kanały, tworzy reklamy… słowem LifeTube zajmuje się wszystkim co związane z YouTube. LifeTube powstał jesienią 2013 r. z inicjatywy Barbary Sołtysińskiej i Radosława Kotarskiego.