SFERIS uruchamia nową platformę zakupową dla Partnerów Handlowych

Tagi:

4 sierpnia br. SFERIS uruchomił nową platformą zakupową dla Partnerów handlowych. Po zarejestrowaniu pod adresem www.b2b.sferis.pl, zyskają oni dostęp do cen partnerskich produktów oferowanych przez sieć. Elastyczność uruchomionej nowej platformy, umożliwia SFERIS praktycznie nieograniczone możliwości w zakresie dodawania nowych modułów, konfiguratorów, tworzenia ofert, publikacji produktów oraz udostępniania on-line materiałów multimedialnych.

Naszą najnowszą propozycję kierujemy do firm i osób prowadzących działalność gospodarczą, których zakres sprzedaży obejmuje produkty IT, AGD/RTV i Telecom. Platforma zakupowa SFERIS nie tylko udogodni realizację zamówień, ale także pozwoli jej użytkownikom porównywać produkty oraz tworzyć oferty sprzedażowe na bazie dostępnego asortymentu. Ponadto, dzięki umożliwieniu dostępu XML do oferty produktowej SFERIS, platforma wspierać będzie kreowanie własnych sklepów internetowych. Szybkość działania oraz  integralność z platformą B2B zwiększył wdrożony przez SFERIS w czerwcu system ERP – komentuje Sławomir Kowalski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju sieci partnerskiej

Działanie platformy udoskonalone jest poprzez sprawność operacyjną odpowiednich modułów. Moduły logistyczne on-line przekazują informacje o statusie realizacji zamówienia od chwili jego złożenia do momentu dostarczenia zamówionego towaru do Partnera. Moduły finansowe przekazują informacje związane z wzajemnymi rozliczeniami i zestawieniem dokumentów sprzedaży. Co więcej, umożliwiają pobranie dokumentów w formatach akceptowanych przez popularne programy sprzedażowo-magazynowe.

Proces fakturowania oraz rozliczania płatności B2B w oparciu o wirtualne numery rachunków odbywa się automatycznie.

Dodatkowo użytkownik platformy może korzystać z modułu zamówień zawierającego historię dokonanych przez niego zakupów. Zaawansowana wyszukiwarka integruje się z panelem serwisowym umożliwiającym śledzenie napraw serwisowych i gwarancyjnych on-line. Partnerzy otrzymają kompletne informacje o statusie naprawy, aktualnej lokalizacji wadliwego produktu czy też przewidywanego terminu naprawy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu