W nowym programie UNIQA BonusClub zyskują wszyscy

Nowa odsłona UNIQA BonusClub wystartowała 21 lipca 2014 r. Program lojalnościowy gwarantuje korzyści zarówno dla klienta, jak i agenta.

– W nowym UNIQA BonusClub klientom dajemy coś więcej niż tylko ubezpieczenie, w myśl haseł: Więcej zniżek! Więcej bezpieczeństwa! Więcej ubezpieczeń! Agentom z kolei przekazujemy narzędzie pomagające promować pełną gamę ubezpieczeń UNIQA, a dodatkowo uruchamiamy atrakcyjny model premiowania za pozyskiwanie nowych uczestników – mówi Bartosz Słupski, dyrektor Departamentu Zarządzania Relacjami z Klientem UNIQA.

Popularność programów lojalnościowych wśród Polaków nie słabnie od kilku lat. Jak wynika z zeszłorocznego badania instytutu ARC Rynek i Opinia (Monitor Programów Lojalnościowych, źródło: ARC Rynek i Opinia, Monitor Programów Lojalnościowych, październik 2013) ponad połowa z nich przyłączyła się do przynajmniej jednego z kilkuset programów.

Nagradzanie i premiowanie klienta to wciąż jeden z najskuteczniejszych sposobów na przywiązanie go do produktów danej marki. – Aby program był atrakcyjny dla klienta musi być łatwy i przejrzysty. Bardzo istotne, by katalog oferowanych bonusów był ciekawie skonstruowany, tak by każdy z uczestników mógł w nim znaleźć coś dla siebie. Klient jest zbyt ważny, by obdarowywać go błahymi nagrodami, czy kusić nierealnymi wielkim wygranymi. On oczekuje korzyści tu i teraz – mówi Bartosz Słupski.

Co zyska klient?

W nowym UNIQA BonusClub poszerzony został zakres ubezpieczeń kwalifikujących do programu.

W zależności od sumy opłaconych składek ubezpieczeniowych, uczestnicy otrzymują jeden z trzech pakietów: Bonus, BonusPLUS, BonusEXTRA. Każdy z nich zawiera zniżki – odpowiednio 5 proc.,10 proc. lub 15 proc. na ubezpieczenia Twój DOM Plus oraz komunikacyjne. Wszyscy klubowicze dostają gwarancję utrzymania ceny w OC komunikacyjnym. Na powitanie UNIQA wysyła im zestaw startowy z poradnikami i przydatynmi drukami oraz kilka niespodzianek.

Klienci mogą śledzić informacje nt. swoich pakietów korzyści w specjalnym serwisie www.uniqabonusclub.pl. Znajdą tam również informacje o trwających konkursach oraz porady dotyczące bezpieczeństwa. Tylko na platformie można wybrać usługi z oferty bonusowej pomocy assistance UNIQA BonusClub. Klienci pakietów BonusPLUS i BonusEXTRA mają możliwość skorzystania z produktów assistance stworzonych specjalnie na potrzeby programu, a są to: Rowerowa frajda, Zadbany pupil, Beztroska podróż, Zdrowe podejście, Udokumentowana pomoc, Spełnione życzenia. Partnerem UNIQA w tym zakresie jest Europ Assistance Polska.

Co zyska agent?

W nowym UNIQA BonusClub zyskuje również sprzedawca. Przyłączenie do programu zapewnia mu lojalność klienta, ale nie tylko. Każdy nowy uczestnik to punkty, które można wymienić na nagrody. Agent i OFWCA zbierają je do wirtualnej „Portmonetki Sprzedawcy” dostępnej w Portalu Obsługi Sprzedaży (POS) i wymieniają na nagrody.

Program UNIQA BonusClub powstał w 2009 r. Po roku miał już 16,5 tys. uczestników. W ciągu kolejnych 4 lat ich liczba zwiększyła się do prawie 80 tys.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu