LPP otworzyło w Warszawie pierwszy wspólny showroom wszystkich marek

LPP, właściciel RESERVED, Cropp, House, MOHITO i Sinsay, otworzył w Warszawie pierwszy wspólny showroom wszystkich swoich marek. Od 1 lipca br. styliści, dziennikarze i gwiazdy show-biznesu będą mieli dostęp do najnowszych kolekcji marek LPP, zanim pojawią się one w salonach sprzedaży. Zebranie wszystkich brandów LPP pod jednym wspólnym prestiżowym adresem, to szansa na dalsze umacnianie relacji z branżą modową.

– Nasze produkty trafiają do milionów odbiorców, a jednym z głównych źródeł sukcesu marek LPP jest to, że oferujemy modne ubrania zgodne z aktualnymi trendami, jakie obowiązują na najważniejszych światowych wybiegach – powiedziała Magdalena Stefańska-Lotkowska, PR Manager w LPP. Niezwykle ważny jest dla nas stały kontakt ze światem mody, przewidywanie trendów oraz badanie potrzeb stylistów i gustów trendsetterów. Otwarcie showroomu wszystkich marek w jednym miejscu jest naturalną konsekwencją naszego rozwoju – dodała Magdalena Stefańska-Lotkowska.

Showroom powstał w nowo wybudowanym obiekcie Chmielna 25, zlokalizowanym przy ulicy, która od ponad 150 lat pełni funkcję pasażu handlowego w samym sercu stolicy. Podczas otwarcia nie zabrakło najważniejszych postaci polskiej mody. Blogerzy modowi, gwiazdy show-biznesu, dziennikarze oraz styliści obejrzeli premierowy pokaz kolekcji jesień-zima 2014/2015 wszystkich marek LPP, a wydarzenie uświetnił koncert młodego zespołu z Zabrza The Dumplings.

RESERVED od lat współpracuje z czołowymi polskimi projektantami – w limitowanych kolekcjach marki w ostatnich latach znalazły się między innymi projekty Gosi Baczyńskiej, duetu Paprocki & Brzozowski, a także ubranka dziecięce sygnowane logo CzesioCiuch – Czesława Mozila i Doroty Zielińskiej. Jednym z kluczowych celów LPP jest obecność marki wszędzie tam, gdzie rodzą się i są prezentowane najnowsze trendy. W kilkuletniej perspektywie firma planuje otworzyć salony wizerunkowe w europejskich stolicach mody – Mediolanie, Paryżu i Londynie.

LPP, firma notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku, jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się spółek odzieżowych. Tylko w 2013 roku spółka sprzedała ponad 70 milionów sztuk odzieży, osiągając przychody w wysokości ponad 1 mld euro. Od lat konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. LPP posiada sieć blisko 1400 salonów, tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach
i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Szanghaju. Koncern zarządza 5 znanymi markami modowymi, a na 2016 rok planowana jest premiera kolejnej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu