FOKUS TV promuje letnią ramówkę na billboardach

Tagi:

3 lipca rozpoczyna się informacyjna kampania promocyjna letniej ramówki FOKUS TV. Reklamy pojawią się na nośnikach outdoorowych w Warszawie, Krakowie i Trójmieście. Kampania komunikuje gwiazdy wybranych programów oraz sekcje tematyczne stacji: Wiedza, Dokument, Rozrywka.

 

Kampania outdoorowa FOKUS TV będzie realizowana od 3 do 31 lipca w Warszawie, Krakowie i Trójmieście na nośnikach 6×3, 12×3 oraz w stołecznym metrze. Na reklamach występują prowadzący wybrane programy wakacyjnej ramówki – David Attenborough, Richard Hammond i Radek Kotarski. Każda z gwiazd odwołuje się do pozycjonowania marki FOKUS TV. Wiedzę reprezentuje brytyjski antropolog David Attenborough, ceniony na świecie za popularyzację wiedzy przyrodniczej, Dokument reprezentuje Radek Kotarski, autor cyklu programów „Tajemnice historii”, a twarzą Rozrywki jest jedna z gwiazd brytyjskiego dziennikarstwa Richard Hammond, który w FOKUS TV opowiada o tajemnicach współczesnej inżynierii.

Reklamy FOKUS TV pojawią się również w lipcowych wydaniach prasy codziennej, tygodników, dwutygodników, TV-guide’ów i miesięczników, a także na stronach internetowych i w stacjach radiowych grupy medialnej ZPR.

Za przygotowanie i zaplanowanie kampanii odpowiada dział marketingu FOKUS TV.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu