Codemedia rozbudowuje struktury

Do zespołu Codemedia dołączyli Piotr Szubski jako Media Manager, Natalia Kaczmarek oraz Magdalena Maziejuk na stanowiska Media Plannerów.

Piotr Sztubski odpowiada w Codemedia za planowanie mediów w telewizji i Internecie. Pracę w branży mediowej rozpoczął 9 lat temu, wcześniej był związany z Initiative Media, Carat Polska oraz Value Media. Zajmował się projektami dla takich marek jak m.in. Neckermann Polska, Poczta Polska, TVP, Indeco, Intersport itd. Specjalizuje się w media planningu, obsłudze klienta oraz budowie narzędzi optymalizacyjnych.

Natalia Kaczmarek – nowy Media Planner w agencji Codemedia – zajmie się obszarem online dla marki Polska Poczta Usługi Cyfrowe. Poprzednio pracowała
w ClickAd i Initiative Media, gdzie zajmowała się m.in. klientami Storck, FFiL Śnieżka, Expander i PLL Lot. Specjalizuje się w obszarach performance, planowania, optymalizacji kampanii online i przygotowywaniu strategii online.

Magdalena Maziejuk na stanowisku Media Plannera w Codemedia wspiera planowanie kampanii online w zespole Anny Lipińskiej. Wcześniej przez półtora roku pracowało
w agencji Mediacom jako Media Executive dla marek: Play, Proama i Pepco.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu