Operator stadionu spółka PL.2012+ podpisał umowy na wynajem blisko tysiąca metrów kwadratowych biur. Na Stadion Narodowy już przeniosło się, albo jest w trakcie przeprowadzki, pięciu najemców. Są to Polski Związek Żeglarski; firma z wieloletnim doświadczeniem w branży Public Realations Testa Comminications Sp. z o.o.; największy w kraju i regionie ośrodek szkoleniowy Microsoft – firma Action Centrum Edukacyjne Sp. z o.o.; wydawca miesięcznika dla kadry menedżerskiej Business Manager Magazine oraz eBilet Polska Sp. z o.o. – właściciel portalu ebilet.pl, jedna z największych w Polsce firm z branży dystrybucji biletów na wydarzenia muzyczne, teatralne i sportowe.
Dodatkowo zawarto też umowę na przyszły rok z firmą wystawienniczą na wynajem powierzchni pod wystawy. Dotyczy ona wynajmu ponad 2 tysięcy metrów kwadratowych.
„To jest dobry początek. Patrząc na to jak funkcjonuje rynek nieruchomości i biorąc pod uwagę fakt, że tak naprawdę proces komercjalizacji powierzchni biurowych ruszył niecałe 3 miesiące temu, to pięciu najemców jest dobrym wynikiem. Liczymy na to, że są to pierwsze jaskółki, które potwierdzają, że stadion jest komfortowym miejscem do prowadzenia biznesu”–mówi Elżbieta Lipska, Dyrektor ds. Komercjalizacji spółki PL.2012+.
Intencją spółki PL.2012+ jest, aby firmy wynajmujące biura na stadionie uczestniczyły w odbywających się na obiekcie wydarzeniach. Najemcy otrzymali specjalne pakiety: zniżki przy wynajmie lóż, rabaty przy organizacji spotkań w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego czy bilety na duże wydarzenia sportowo-kulturalne.
„Biuro na Stadionie Narodowym spełnia nasze wszelkie oczekiwania. Przede wszystkim Stadion Narodowy to miejsce prestiżowe, w centrum miasta i bardzo dobrze skomunikowane. Z naszego punku widzenia, czyli agencji PR, bardzo ważnym elementem jest także oferta Stadionu Narodowego jako wielofunkcyjnego obiektu. Daje on nam nowe możliwości organizacji zarówno kameralnych konferencji, jak i dużych eventów”– mówiKatarzyna ZiemskazTesta Communications Sp. z o.o
Proces wynajmu powierzchni na Stadionie Narodowym ruszył w lutym bieżącego roku. Operator wszedł na rynek z ofertą wynajmu ponad 15 tysięcy metrów, w tym powierzchni biurowej, powierzchni przeznaczonej na kluby fitness i powierzchni wystawienniczej.