NEONET otwiera kolejne salony, tym razem w Gdyni, Piszu, Łowiczu i Sosnowcu

NEONET, jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV AGD i IT, otworzy 12 czerwca cztery kolejne sklepy. Od stycznia sieć powiększyła swój zasięg o kolejne nowe punkty, w tym o flagowy salon we Wrocławiu w galerii Sky Tower oraz o trzy salony w Łodzi, sięgając tym samym po nowy segment wielkomiejskich lokalizacji. 12 czerwca (czwartek) otwarte zostaną sklepy w Gdyni, Piszu,Łowiczu i Sosnowcu.

 

NEONET to pionier rynku i jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży detalicznej i hurtowej sprzętu RTV, AGD i IT. Wywodząca się z Wrocławia spółka przez ostatnie lata konsekwentnie wzmacniała pozycję lidera w swoim segmencie rynku, koncentrując się głównie na ekspansji w lokalizacjach poniżej 200 tysięcy mieszkańców. Rozbudowie sieci towarzyszyły także kolejne modernizacje – przede wszystkim nowe rozwiązania w formacie sklepów oraz stałe poszerzanie asortymentu i oferty usług dodanych. W ubiegłym roku firma obchodziła 10-lecie – na przestrzeni tych lat w sklepach NEONET zrealizowano łącznie ponad 10 mln transakcji. Od początku istnienia spółce towarzyszy filozofia pod hasłem „U nas najdroższy jest Klient”, a jej rynkowym wyróżnikiem jest najwyższa jakość obsługi, najniższe ceny oraz eksperckie doradztwo. Z początkiem marca NEONET jako pierwsza masowa sieć na rynku wprowadził np. bardzo rozbudowane portfolio usług dodanych – Klienci mogą już nie tylko kupić sprzęt, ale także zamówić jego profesjonalną konfigurację.

Pod koniec marca NEONET sięgnął po rynek największych lokalizacji. Odbyło się wielkie otwarcie flagowego salonu we wrocławskiej Galerii Sky Tower oraz w trzech lokalizacjach w Łodzi. Sieć nie planuje jednak zrezygnować z rozwoju w segmencie mniejszych miast, w którym jest numerem jeden.

NEONET sięga po więcej

“Pierwsze miesiące 2014 r. były dla NEONET bardzo intensywnym okresem. Od początku roku na terenie całej Polski otworzyliśmy salony w nowym formacie – w tym zarówno salony w charakterystycznych dla nas lokalizacjach poniżej 200 tysięcy mieszkańców, jak i flagowe sklepy we Wrocławiu czy Łodzi. W drugim kwartale stawiamy na dalszą ekspansję, planujemy podobną ilość otwarć nowych sklepów a w trzecim jeszcze przyspieszymy. Plan jest prosty i nie zmienia się od lat – naszym celem jest pozycja nr 1, osiągniemy ją poprzez rozwój sieci sklepów, ciągłą pracę nad jakością obsługi Klientów oraz optymalny model kosztowy naszych sklepów pozwalający na zaoferowanie Klientom pełnej oferty produktowej w najlepszych cenach. W tym roku realizujemy kolejny etap tej strategii, selektywnego podejścia do rynków w największych miastach” – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu NEONET.

Kolejne sklepy uruchomione zostaną tym razem w Gdyni, Piszu, Łowiczu i Sosnowcu.

  • W Gdyni przy ul. Płk. Dąbka 338 (GALERIA SZPERK)
  • W Piszu przy ul. Warszawskiej 3
  • W Łowiczu przy ul. 3-go Maja 3/5
  • W Sosnowcu przy ul. ul. 1-go Maja 21-23 (TESCO)

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu