Fiński Ferratum Bank wdroży SALESmanago w 20 krajach

Fińska Grupa Ferratum podpisała umowę na wdrożenie polskiego systemu SALESmanago Marketing Automation. System zostanie wdrożony we wszystkich spółkach Ferratum na całym świecie – począwszy od Finlandii aż po Nową Zelandię i Australię. Grupa Ferratum ma prawie 2 mln klientów i specjalizuje się w mikropożyczkach, które oferuje w kanale mobilnym i Internecie. W Polsce Ferratum Bank udostępnia swoje produkty przez serwis Ekspres Kasa.

SALESmanagoMarketing Automation to polski produkt, oferowany przez krakowska spółkę Benhauer. To aktualnie największa w Polsce platforma do automatyzacji marketingu i jedna z najszybciej rosnących na świecie. Wg amerykańskiej firmy Datanyze, SALESmanago znajduje się wśród 12 największych systemów Marketing Automation i korzysta z niego ponad 1000 firm, m.in. Komputronik, Merlin, Getin Bank, Rainbow Tours, Eurolot oraz bardzo liczna grupa małych i średnich przesiębiorstw. W marcu 2014 w spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer (InPost i Paczkomaty), kupując 20% udziałów w firmie.

– System SALESmanago budujemy od 3 lat z prostym zamysłem – żeby jako polska firma bez kompleksów konkurować na globalnym rynku, z globalną konkurencją, pochodzącą głównie ze Stanów Zjednoczonych. Umowy z takimi graczami, jak Ferratum Bank znacznie przyspieszają proces ekspansji międzynarodowejmówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i szef Benhauer, wcześniej Prezes portalu Interia.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu