Siódemka mecenasem e-commerce

Tagi:

Siódemka od lat aktywnie promuje branżę e-commerce, angażując się we wspieranie polskich e-przedsiębiorców oraz popularyzację wiedzy na temat e-handlu. Jest stałym partnerem logistycznym  największych i najważniejszych imprez e-commerce w Polsce. W tym roku kalendarz patronatów jest wyjątkowo napięty.

W środę, 28 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyła się konferencja E-commerce Day Poland 2014. W czasie wydarzenia uczestnicy wzięli udział w 13 prezentacjach i spotkali się z najważniejszymi ekspertami w e-handlu. Siódemka była partnerem strategicznym wydarzenia i jedyną firmą kurierską biorącą w nim udział.

Siódemka objęła mecenatem także konferencję Co nakręca e-commerce?, która odbędzie się już 9 czerwca w Blue Tower w Warszawie. Podczas spotkania poznamy m.in. wyniki najnowszej, czwartej już edycji badania realizowanego przez organizatora konferencji Cube Research. Bieżąca, poświęcona jest przede wszystkim rozwiązaniom mogącym wesprzeć rozwój sklepów internetowych.

– Firmy kurierskie są naturalnym partnerem e-sklepów – mówi Michał Berezowski Partner Zarządzający Cube Research. – Jednak oprócz typowego wsparcia biznesowego i rozwiązań dedykowanych e-commerce, równie ważne jest wspieranie inicjatyw o charakterze edukacyjnym. Siódemka to firma, która zauważa obie te płaszczyzny, dlatego zasługuje na miano prawdziwego mecenasa e-commerce – zapewnia.

Siódemka jest stałym  partnerem konferencji Internet Standard 2K14 (najbliższa edycja 26.06, w Teatrze Capitol) oraz jednym z największych wystawców na Targach e-Handlu. Ich ostatnia edycja odbyła się wczesną wiosną tego roku w Poznaniu. Kolejna, już 7., odbędzie się 22 października w Warszawie na Stadionie Narodowym.

W 2013 roku Siódemka została partnerem wydania książki „Sklep Internetowy od A do Z” wydanej przez najpopularniejszy polski portal poświęcony tematyce handlu elektronicznego ekomercyjnie.pl

– Warto pamiętać, że nasze aktywne wsparcie imprez e-commerce’owych to nie tylko działanie wizerunkowe – twierdzi Marcin Kruszyński, PR Manager Siódemki. – Nasza obecność na branżowych targach i konferencjach pozwala przede wszystkim na bezpośredni kontakt z przedstawicielami e-sklepów. To nie przypadek, że Siódemka jest najbardziej e-commerce’owym kurierem w Polsce. Doskonale rozumiemy specyficzne potrzeby polskiego e-handlu i potrafimy na nie w efektywny sposób odpowiedzieć.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu