Żywiec Zdrój Smako-Łyk z Angry Birds

W połowie maja na sklepowych półkach pojawiła się limitowana wersja produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk z postaciami Angry Birds na etykiecie. Nowej odsłonie napoju towarzyszy letnia promocja konsumencka – „Wyrzutnia nagród”. Na wielbicieli, jednej  z najpopularniejszych gier na świecie, czekają liczne nagrody: 200 000 kodów do gier  i 2 000 walizek z wizerunkiem Angry Birds.

Lato to czas upałów i beztroskiej zabawy, dlatego z myślą o wszystkich spragnionych atrakcji Żywiec Zdrój wypuścił na rynek limitowaną edycję dobrze znanych konsumentom smaków Smako-Łyka w butelkach o pojemności 0,5l z bohaterami kultowej gry. Słodka Stella zadomowiła się na opakowaniu Smako-Łyka o smaku malinowym, szybki Chuck przejął cytrynę, wybuchowy Bomba wziął na cel czarną porzeczkę, a przywódca stada – Czerwony –  reprezentuje smak truskawkowy.

Wygraj 200 000 nagród z licencją Angry Birds!

Pod nakrętkami promocyjnych produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk znajdują się unikalne kody. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy zarejestrować się na stronie www.wyrzutnianagrod.pl. Wpisanie już trzech kodów spod nakrętek uprawnia do odebrania nagrody – kodu power-up do gry Angry Birds na smartphone’a. Na fanów wybuchowej paczki czekają też wyjątkowe gadżety – walizki z wizerunkiem Angry Birds.

Letnia promocja Żywiec Zdrój Smako-Łyk potrwa od 2 czerwca do 31 lipca 2014 r. Więcej informacji oraz regulamin promocji można znaleźć na www.wyrzutnianagrod.pl.

Wprowadzenie na rynek limitowanej edycji napojów Żywiec Zdrój Smako-Łyk będzie wspierała także  kampania w Internecie i mediach społecznościowych oraz kampania outdoorowa w sąsiedztwie centrów handlowych i środkach komunikacji miejskiej w największych polskich miastach. W punktach sprzedaży do zakupu promocyjnych produktów będą zachęcały kolorowe, pełne humoru materiały POS. Dodatkowo na wszystkie osoby, które w czerwcu wejdą do gry Angry Birds będzie czekała dodatkowa mini zabawa.

Za kampanię w internecie odpowiedzialny jest agencja VML Poland, kreację outdoorów przygotowała agencja H2O Creative, realizacją promocji konsumenckiej zajęła się Agencja S4. Działania PR są po stronie agencji ATW Communications, natomiast zakupu mediów dokonał dom mediowy Mediacom.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu