Mirytiuk bierze social

Z początkiem czerwca Łukasz Mirytiuk objąłstanowisko szefa działu mediów społecznościowych w agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group. Dotychczasowy social media manager będzie odpowiadałza rozwój strategiczny tego obszaru i kierowanie zespołem.

Mirytiuk pracuje na rynku agencji reklamowych od 2 lat. Swojąkarieręrozpoczął, jako specjalista ds. media relations we wrocławskiej agencji B&G, która od marca 2013 roku stała sięczęściąMind Progress Group. Wcześniejjako dziennikarz pracowałw dziale miejskim „Gazety Wrocławskiej”(Polskapresse). Do tej pory w Mind Progress Group zajmowałsięplanowaniem strategicznym działańoraz realizacjąkampanii w mediach społecznościowych dla klientów agencji, głównie z obszaru HoReCa i retail.

Jako Head of Social Media Marketing będzie koordynowałpracę zespołu i wszystkie projekty z zakresu social media. – Media społecznościowe sąjednym z ważniejszych kierunków rozwoju naszej agencji, dlatego podjęliśmy decyzjęo podniesieniu rangi działu social media w strukturach firmy – wyjaśnia Marcin Budzyński, Business Development Director w Mind Progress Group.

Mind Progress Group to największa agencja marketingu zintegrowanego w Polsce południowo-zachodniej. Od maja posiada oddziałw Warszawie. W skład firmy wchodzi 40 ekspertów, którzy planują, realizująi ewaluująprojekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż–od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu