McCANN Worldgroup realizuje nowy spot dla KFC i promuje nową kategorię napojów

3 czerwca rusza trzeci etap multidyscyplinarnej kampanii „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak” przygotowanej przez McCANN Worldgroup dla KFC. Działania reklamowe obejmują Qurrito, Kubełki KFC i KFC Summers.

 Qurrito to kultowy produkt, który dotychczas znajdował się w ofercie czasowej KFC. Firma zdecydowała się na ponowne wprowadzenie go na prośbę swoich klientów. Kampania obejmuje 30 sekundowe spoty, które pojawią się w telewizji od 3 czerwca.

Spot można obejrzeć na: http://youtu.be/QmLr_KPH1Dg

McCANN Worldgroup odpowiada także za przygotowanie kreacji pod outdoor (billboardy) oraz materiały POS w restauracjach promujące Kubełki KFC oraz KFC Summers – nową kategorię napojów bezalkoholowych o smaku Mojito i Pina Colada, obecnych w restauracjach KFC od czerwca do sierpnia.

Najnowsze działania powstały w ramach multidyscyplinarnej kampanii: „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak”. Jej koncept kreatywny opiera się na postaci antybohatera – Podroba – czyli fałszywego kurczaka, który podszywając się pod prawdziwego przyjaciela, w podstępny sposób próbuje przypodobać się klientom KFC. Jakichkolwiek metod by nie stosował, konsumenci wybierają prawdziwego, świeżego i wysokojakościowego kurczaka, którego mogą znaleźć tylko w restauracjach KFC.

Kampania jest wspierana komunikacją dotyczącą standardów prawdziwości KFC, czyli: niemielenie mięsa, ręcznie panierowane kawałki oraz używanie wyłącznie krajowych kurczaków dostarczanych co najmniej 2 razy w tygodniu.

Polskie biuro odpowiada za strategię i realizację kampanii w Polsce, w Czechach i na Węgrzech. Grupa pozyskała klienta w drodze przetargu.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, za działania Public Relations agencja Edelman Polska.

Pozdrawiam,

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu