230 sklepów Deichmann w Polsce

Tagi:

Deichmann otworzył dwieście trzydziesty sklep w Polsce. W ciągu całego 2014 roku zaplanowano otwarcie i modernizację co najmniej dwudziestu nowych salonów oraz zamknięcie dziewięciu istniejących.

W ciągu pierwszych czterech miesięcy 2014 roku sieć sklepów Deichmann powiększyła się aż o siedem nowych salonów. Nowe sklepy firmy Deichmann otwarto w: Lublinie, Radomsku, Kaliszu, Żorach, Turku, Milanówku oraz w Łomiankach. Kolejne dwa salony: w CH Magnolia Park we Wrocławiu oraz w Galerii Siedlce zostały przeniesione i zmodernizowane w ramach tego samego centrum handlowego. Na otwarcie czekają cztery następne salony, które zlokalizowane będą w: Ełku (Brama Mazur), Słupsku (CH Pod Semaforem), Chełmie (Vendo Park) i Olsztynie (Galeria Warmińska). Otwarcia nowych salonów i przebudowa starych to część strategii międzynarodowego koncernu obuwniczego Deichmann na 2014 rok.

Deichmann inwestuje także wielomilionowe kwoty w modernizację już istniejących placówek. Co roku całkowitej przebudowie poddawane jest około dziesięciu sklepów. Zmianie uległa także koncepcja wykończenia placówek. Elementy regałów w kolorze wiązu i o ton ciemniejsze podłogi sprawiają, że wnętrza stały się bardziej harmonijne i eleganckie. Obszar kasy stał się bardziej przejrzysty i jasny. Nowa koncepcja aranżacji to połączenie trendów w designie, nowoczesności oraz komfortu. Według najnowszej koncepcji aranżacji w 2014 roku przebudowie uległ sklep Deichmann w CH Blue City w Warszawie. Starania te doceniło międzynarodowe jury przyznając firmie prestiżowa nagrodę „Overall Retailer of the Year 2013”, która stanowi potwierdzenie innowacyjności, osiągnięć w ekspansji, udziału w rynku, konceptu, designu oraz sukcesu komercyjnego. W latach poprzednich Deichmann zdobył także dwa razy tytuł „Fashion Retailer of the Year”.

W swojej koncepcji rozwoju firma przykłada dużą wagę do obecności w mniejszych miejscowościach, liczących od 30 do 50 tysięcy mieszkańców. Dzięki temu firmie
Deichmann udaje się wypełniać „białe plamy” na mapie Polski i docierać do coraz większej rzeszy klientów, którzy po buty nie muszą już jeździć do dużych miast. Idąc z duchem czasu firma proponuje klientom także nowoczesne rozwiązania takie jak sklep online, który umożliwia Klientom zakupy przez 24 godziny na dobę, nie wychodząc z domu. Klienci sklepu internetowego to przede wszystkim mieszkańcy mniejszych miast, gdzie na dzień dzisiejszy nie ma jeszcze sklepów stacjonarnych. O atrakcyjności sklepu decyduje jego szeroka oferta oraz szybka i bezpłatna dostawa. On-line można kupić buty damskie, męskie, dziecięce i sportowe, a także torebki. Ceny nie różnią się od cen w tradycyjnych sklepach Deichmann, a zamówione towary dostarczane są bezpłatnie na terenie całej Polski w 48 godzin.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu