Groupon bardziej osobisty

Tagi:

Od teraz nowy newsletter Groupona – określając grupy użytkowników pod względem demografii i struktury – uczy się wychwytywać wzorce zachowań konsumenckich. Dokładnie analizując i korelując duże ilości danych, nowa odsłona newslettera Smart Deals będzie nadawać priorytet określonym ofertom tak, aby jak najbardziej odpowiadały zainteresowaniom subskrybentów, zależnie od zaszeregowania przez pryzmat płci i miejsca zamieszkania.

Z dniem startu  Smart Deals Groupon zacznie je drobiazgowo studiować i uczyć się naszych zachowań zakupowych. Ten unikalny mailing będzie dostępny dla wszystkich, którzy są zarejestrowani w serwisie Groupon.

Smart Deals to przełom w komunikacji Groupona z klientami – powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska – Po raz pierwszy, użytkownik otrzyma ofertę, odpowiadającą jego profilowi.  Dzięki temu, że system lepiej przestudiuje nawyki naszych klientów, newsletter będzie lepiej trafiał w ich gusta i potrzeby.

Klienci Groupona nadal mogą wyszukiwać dowolne oferty na stronie www i przez aplikację mobilną. Smart Deals z kolei wyśle spersonalizowane oferty, które będą czekać na subskrybentów w mailu. Mężczyzna zainteresowany specjalistycznym sprzętem sportowym, zamieszkujący średnie miasto, najprawdopodobniej nie zobaczy już więc oferty na kosmetyki jako pierwszej pozycji w newsletterze.

Smart Deals to również idealne narzędzie Groupona dla lokalnych sprzedawców. Dzięki bardziej sprofilowanym newsletterom, zwiększy się ekspozycja ofert lokalnych firm przeznaczonych dla klientów mieszkających w określonym regionie, którzy szukają konkretnych produktów czy usług w najbliższej okolicy.

Mechanizm Smart Deals na razie dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników, z czasem zostanie wprowadzony do aplikacji na smartfony i na stronie Groupona.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu