Przejdź do treści

Już 7 mln widzów włączyło FOKUS TV

Tagi:

Nowy kanał FOKUS TV obejrzało już prawie 7 mln widzów, czyli 19,73 proc. ogółu Polaków. Każdego dnia program stacji oglądało średnio 2,5 mln osób, co dało jej 23 miejsce w rankingu zasięgu dziennego wśród wszystkich 128 telewizji dostępnych na terenie naszego kraju. (Źródło: NAM Polska, 1-6 maja 2014, godz. 2-26, grupa docelowa 4+).

 

Według danych Nielsen Audience Measurement Polska, od 1 do 6 maja FOKUS TV zainteresował swoja ofertą prawie 7 milionów Polaków, a każdego dnia włączało go średnio ponad 2,5 mln osób w grupie wiekowej 4+. Widzowie spędzili ze stacją średnio 19 i pół minuty a przeciętną minutę programu oglądało 35,5 tys. osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym wyniósł 0,53 proc.

Wśród widzów w wieku od 16 do 59 lat FOKUS TV zajął 25 pozycję w rankingu zasięgu dziennego, docierając każdego dnia średnio do 1,7 mln osób. Przedstawiciele tej grupy oglądali kanał średnio przez 20 minut a przeciętną minutę programu obejrzało 24,4 tys. osób.

Wśród widzów FOKUS TV struktura płci rozkłada się równomiernie, z niewielką przewagą mężczyzn (53 proc.). Ponad 85 proc. widzów to osoby w wieku ponad 30 lat. Najwięcej czasu na oglądanie kanału poświęcili mieszkańcy miast powyżej 200 tys. – pozostawali oni ze stacją ponad 22 minuty.

FOKUS TV dostępny jest w ramach naziemnej platformy cyfrowej, jednak aż 30 proc. jego widzów stanowią użytkownicy telewizji kablowo-satelitarnych.