Keno na nowo, czyli majowa kampania wyjątkowej gry

przez | 05/05/2014

Właśnie dziś rusza kampania reklamowa jednego z najciekawszych produktów w ofercie Totalizatora Sportowego, a mianowicie Keno. Do najważniejszych zmian możemy zaliczyć m.in. nowe poziomy wygranych, zwiększenie wypłacalności, bardziej praktyczny blankiet, nowe stawki, możliwość gry nawet na 30 losowań i wreszcie wyższą główną wygraną – aż 200 000 zł. Kampania zakończy się 31 maja. Zostanie w niej wykorzystana telewizja, radio, Internet oraz nośniki outdoorowe.

 

Głównym celem kampanii jest zakomunikowanie niezwykle istotnych zmian wprowadzonych
w produkcie, a w sferze komunikacyjnej – zwiększenie spontanicznej świadomości marki, zbudowanie świadomości gry o największej częstotliwości losowań i bardzo dużej szansie na wygraną – „Wygrana co 5 minut”, a także podkreślenie przynależności Keno do marki parasolowej LOTTO.

 

Na potrzeby kampanii została opracowana zupełnie nowa kreacja, jej głównym założeniem strategicznym jest pozycjonowanie Keno jako „wartościowego dopełnienia dnia”, pozwalająca efektywnie i ciekawie wykorzystać wolną chwilę. Głównym przekazem kampanii jest – „Keno, wygrana co 5 minut”. W ten sposób eksponowane są najważniejsze atrybuty gry: losowanie co 5 minut i bardzo duża szansa na wygraną. W oparciu o te założenia przygotowane zostały spoty telewizyjne 30 i 15”, radiowe 30 i 15”, formaty internetowe, animacja na ekrany LED, grafika na folie OWV czy ogłoszenia prasowe i pakiet materiałów POS.

 

Koncepcja kreatywna kampanii została opracowana przez agencję Will Goldbe, jej autorem jest Dyrektor Kreatywny agencji –  Grzegorz Warszawski. Za realizacje  kampanii odpowiadała agencja reklamowa Fat Baby, jedna z trzech agencji obsługujących obecnie Totalizator Sportowy, właściciela marki LOTTO. Osoba odpowiedzialną w agencji był Cezary Antoń, a nadzór kreatyny sprawował Adam Szczepocki. Produkcja spotów telewizyjnych i radiowych została zrealizowana przez dom produkcyjny Film Produkcja. Spot telewizyjny został wyreżyserowany przez Xawerego Żuławskiego.

 

Ze strony Totalizatora Sportowego przygotowanie kampanii było koordynowane przez Dariusza Szymańskiego, a nadzór nad całością projektu sprawowała Aleksandra Piszczorowicz – Dyrektor Departamentu Promocji i Marketingu.