Kampania rich media z funkcjonalnością shake po raz pierwszy w Polsce

Media Impact Polska (Onet & Ringer Axel Springer Polska) na zlecenie Discovery Polska wyemitowała po raz pierwszy kampanię rich media z funkcjonalnością shake. Wywołanie kreacji odbywało się poprzez potrząśnięcie smartfonem.

Użytkownik odwiedzając mobilne strony o tematyce motoryzacyjnej lub biznesowej otrzymywał kreację pełnoekranową z komunikatem: „Te programy wstrząsną Twoja rzeczywistością, teraz tylko wstrząśnij swoim telefonem!”

Każda z plansz prezentowała szczegółowo każdy program w nowym paśmie Discovery – Turbo piątek: Fani czterech kółek, poTURBOwani, Auto – reaktywacja, Obsesja 4 kółek.

Oprócz opisu w kreacji znalazło się miejsce na lokowanie promo video. Ponadto użytkownicy wybranych wersji systemów operacyjnych mogli wpisać sobie do kalendarza przypomnienie o emisji każdego programu. Poziom zaangażowania w kreacji sięgnął 3,8%.
Na zlecenie Media Impact Polska kreacja została wykonana przez agencję Mobizzy.

Oferując kampanie rich media w obszarze mobilnym staramy się zachęcić użytkownika do jak największej interakcji. Widząc pozytywną reakcję naszych mobilnych użytkowników na zaprezentowany format wierzymy, że będzie to kolejny dobry produkt, który wprowadzamy po cube 3D jako pierwsi w Polsce do oferty mobilnej – mówi Magdalena Jabłońska, Dyrektor Sprzedaży Specjalnej Media Impact Polska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu