„It’s your life just take it” – Kruger&Matz zachęca do życia z pasją

przez | 28/04/2014

Kruger&Matz wierzy, że w życiu najważniejsza jest pasja. Przedmioty i urządzenia, które gromadzimy mają być tylko środkiem do celu – pomagać nam w jej realizacji. Dlatego marka postanowiła stworzyć wyjątkowy projekt „It’s your life just take it”. Jego głównym celem jest promowanie takiego stylu życia i wyborów, które pozwolą każdemu, niezależnie od wieku, miejsca zamieszkania czy płci na uświadomienie sobie, co w życiu jest naprawdę wartościowe i ważne. Kruger&Matz pragnie wspierać pasje oraz dawać ludziom szansę na realizację ich marzeń. Nawet tych najbardziej odważnych.

 W ramach projektu została zrealizowana wyjątkowa kampania, w której udział wziął Przemysław Saleta – znany polski bokser oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk – instruktor skoków spadochronowych. To, co łączy obydwu bohaterów to dążenie do realizacji swoich pasji, a to doskonale wpisuje się w ideę marki Kruger&Matz. Dlatego w ramach projektu „It’s your life just take it” powstały inspiracyjne filmy dokumentalne, w których bohaterowie kampanii opowiadają jak pokonywali przeciwności losu, nie poddawali się, wytrwale walczyli – wszystko, by w życiu robić to, co kochają najbardziej. Dziś to oni razem z marką Kruger&Matz szukają innych ludzi, podobnych do siebie. Ludzi, którzy nie boją się brać życia w swoje ręce.

Osią projektu jest konkurs „Pokaż nam swoją pasję”, w którym Kruger&Matz poszukuje ludzi pragnących zrealizować swoje marzenia. Platformą konkursu jest aplikacja na stronie www.krugermatz.com/itsyourlife, za której pośrednictwem wszyscy zainteresowani mogą prezentować swoje pasje. „Poszukujemy muzyków, sportowców, artystów, wokalistów, podróżników, melomanów, kucharzy, poetów… ludzi, którzy mają marzenia i nie boją się ich realizować. Na uczestników konkursu czeka wiele atrakcyjnych nagród m.in. nasze słuchawki, tablety i smartfony, ale przede wszystkim nagroda główna – 50 tys., zł na sfinansowanie realizacji pasji dla zwycięzców konkursu” – mówi Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz i jednocześnie inicjator kampanii.

W trakcie trwania projektu w wybranych miastach w Polsce pojawi się Łowca Pasji, który będzie „polował” na różnorodne talenty. Do tego zadania Kruger&Matz wybrał Marcelinę Zawadzką, modelkę i byłą MISS Polonia, która posiada wiele pasji, przez co doskonale wpisuje się w wartości marki Kruger&Matz. Marcelina uwielbia życie w ruchu i wśród ludzi. Wiatr we włosach to jej żywioł. Jest fanką kitesurfingu, wakeboardingu, snowboardu i jazdy na motocyklu. Z wyjazdów powstaną materiały video oraz wywiady prezentujące ludzi z pasją. Wszystkie będą dostępne na platformie internetowej projektu.

 

Idea projektu wywodzi się z wartości, jakie niesie ze sobą marka Kruger&Matz i ludzie, którzy ja tworzą. Zgodnie z nimi w życiu warto poświęcać uwagę temu, co jest naprawdę ważne – chwilom, emocjom, bliskim i pasjom. Wszystko inne m.in. urządzenia, są jedynie narzędziem, które można wykorzystać do tworzenia życia opartego na prawdziwych wartościach. Kruger&Matz chce, by produkty były dodatkiem do wspaniałego życia, a nie jego celem. Jako Kruger&Matz chcemy inspirować do tworzenia życia pełnego pasji, brania za nie pełnej odpowiedzialności i nadawania mu głębokiego sensu. Robimy to przez pokazywanie ludzi, którzy dokonali w życiu wyboru, by właśnie tak żyć. Oni są doskonałym przykładem, że wszystko jest możliwe. Kruger&Matz również daje ludziom wybór. To od konsumenta zależy, czy kupi produkt, znanego światowego producenta, czy też wybierze spełniający te same funkcje i równie dopracowany technologicznie, a jednocześnie dużo tańszy telefon lub tablet Kruger&Matz. Może warto sięgnąć po ten drugi, a zaoszczędzoną różnicę przeznaczyć na realizację swoich pasji lub wspólny czas z ludźmi, których kochamy? W kampanii „It’s your life just take it” pozostawiamy ludzi z pytaniem: co jest Twoją pasją?, co jest dla Ciebie naprawdę ważne? Na te pytania każdy musi odpowiedzieć sobie sam – dodaje Michał Leszek.

 

Projekt rozpoczyna się 25 kwietnia i potrwa do 30 września 2014r. Więcej informacji nt. kampanii oraz realizowanego konkursu na stronie: www.krugermatz.com/itsyourlife.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.