20 kwietnia rusza drugi etap multidyscyplinarnej kampanii „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak” przygotowanej przez McCANN Worldgroup dla KFC. W Polsce i na Węgrzech reklamowanym produktem będzie Qurrito, w Czechach – Twister Orient.
Qurrito to produkt, który dotychczas znajdował się w ofercie czasowej KFC. Firma zdecydowała się na wprowadzenie go do oferty na prośbę swoich klientów, dla których stał się legendą.
Kampania obejmuje 30 i 15 sekundowe spoty, outdoor (billboardy, citylighty) oraz materiały POS w restauracjach. Pojawią się one w telewizji odpowiednio 20 i 29 kwietnia.
Twister Orient to reklama, która powstała dla uczczenia XX-lecia KFC na rynku czeskim. Kampania obejmuje 20 sekundowy spot telewizyjny (emisja od 18 kwietnia) oraz materiały POS w restauracjach.
Oba spoty powstały w ramach multidyscyplinarnej kampanii: „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak”, której koncept kreatywny kampanii opiera się na postaci Podroba – czyli fałszywego kurczaka, który stara się przekonać do siebie klientów KFC. Jakkolwiek podstępnie by tego nie robił, konsumenci wybierają prawdziwego, świeżego i wysokojakościowego kurczaka, którego mogą znaleźć tylko w restauracjach KFC.
Kampania jest wspierana komunikacją dotyczącą standardów KFC, takich jak: niemielenie mięsa, ręcznie panierowane kawałki oraz używanie wyłącznie krajowych kurczaków dostarczanych co najmniej 2 razy w tygodniu).
Polskie biuro odpowiada za strategię i realizację kampanii w Polsce, w Czechach i na Węgrzech. Grupa pozyskała klienta w drodze przetargu.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, za PR agencja Edelaman.