Alfavox wdrożył kompleksowy system do obsługi klientów w SPARROW Contact Center

przez | 15/04/2014

Alfavox dostarczył i wdrożył w SPARROW Contact Center kompleksowy system do obsługi CC – alfa Contact Center. Firma planuje także dalszą rozbudowę zaimplementowanego systemu o dodatkowe, innowacyjne moduły.

alfa Contact Center to nowoczesny system gwarantujący profesjonalną obsługę klienta, swobodne kreowanie biznesu i uzyskanie przewagi nad konkurencją. Jest efektywnym narzędziem służącym do kompleksowej i inteligentnej obsługi ruchu telefonicznego w firmie (między innymi rejestracji rozmów). Dzięki dodatkowym modułom funkcjonalności systemu mogą zostać rozszerzone o obsługę SMS-ów, faksów i poczty elektronicznej. W SPARROW rozwiązanie wspiera codzienną pracę konsultantów oraz zarządzanie zespołem.

SPARROW działa na rynku CC od 2012 roku, jest zatem stosunkowo młodym, jednak bardzo ambitnym, świetnie zarządzanym i prężnie rozwijającym się contact center, które potrzebowało kompleksowego rozwiązania do wszechstronnej obsługi klienta, wsparcia pracy konsultantów i supervisorów. Zaproponowaliśmy SPARROW nasze flagowe rozwiązanie – alfa Contact Center. Jest to system modułowy, który można dopasować dokładnie do potrzeb użytkowników i wymagań klienta końcowego – tłumaczy Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

Dzisiejsze contact center muszą być wszechstronne, innowacyjne i dawać klientom to, czego oni oczekują, w rozsądnych kosztach. Dlatego decydujemy się na rozwiązania, które pozwolą nam sprostać wszelkim wymaganiom klientów – mówi Krzysztof Wróbel, prezes zarządu, SPARROW Contact Center.

Alfavox nie tylko dostarcza takie systemy, ale też świadczy usługi supportowe i doradza w wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań w procesie pozyskiwania nowych, interesujących klientów. Dzięki temu obsługa klientów w CC przebiega bez zakłóceń i jest na najwyższym poziomie, a konsultanci i kadra zarządzająca korzystają z nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań wspierających codzienną pracę.

Ponieważ nasza firma dynamicznie się rozwija, już dziś planujemy rozbudowę wdrożonego w SPARROW Contact Center systemu o dodatkowe moduły, tak aby rozwiązanie teleinformatyczne jak najlepiej spełniało wszelkie oczekiwania i firmy, i naszych klientów – dodaje Krzysztof Wróbel.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.