Nowa odsłona strony internetowej Biedronki

przez | 11/04/2014

Właśnie ruszyła nowa wersja oficjalnej strony internetowej sieci sklepów Biedronka. Oprócz zmienionego wyglądu, serwis www.biedronka.pl zyskał dodatkowe funkcjonalności, m.in. takie jak: podpowiedź lokalizacji najbliższego sklepu oraz możliwość tworzenia list zakupów. Strona została także dostosowana do urządzeń mobilnych oraz programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące.

Głównym założeniem, które stało za projektem nowego serwisu, było jak najlepsze  dopasowanie strony internetowej www.biedronka.pl do potrzeb klientów – zarówno pod kątem ich indywidualnych preferencji zakupowych, jak i urządzenia, z którego korzystają.

Nowa strona pozwala w zakładce „Oferta dla Ciebie” definiować kategorie produktów, które szczególnie interesują klienta oraz umożliwia tworzenie list zakupowych. Wysyłane dotąd drogą mailową do wszystkich odbiorców newslettery, zostały zastąpione spersonalizowaną wiadomością dostosowaną do zainteresowań użytkownika. Dzięki funkcji określenia lokalizacji, w której znajduje się użytkownik, strona podpowiada, gdzie znajduje się najbliższy sklep Biedronka.

Strona sieci sklepów Biedronka zyskała także nową strukturę – wyodrębnione zostały dodatkowe sekcje, takie jak: „Nasze marki” czy „Nowe produkty”, które pozwoliły na jeszcze lepsze zaprezentowanie oferty. Wyeksponowane zostały również sekcje tematyczne – np. dział z przepisami czy dział z poradami dla miłośników zwierząt. Na stronie prezentowane są również filmy produktowe oraz spoty reklamowe
z aktualnych kampanii.

Serwis www.biedronka.pl dostosowany został do programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące. W ramach planowanej współpracy z Fundacją Integracja, specjaliści tej organizacji przeprowadzą audyty dotyczące dostępności strony dla osób niepełnosprawnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.