IV Konwent Stolarki w obsłudze mediowej GutPR

przez | 09/04/2014

IV Konwent Stolarki pt. Praktyka czyni mistrza odbędzie się 11-12 kwietnia br. w Oleśnicy pod Wrocławiem. Organizatorzy tego wydarzenia zdecydowali, że obsługą mediową ostatniego w tym roku Konwentu Stolarki zajmie się agencja GutPR.

IV Konwent Stolarki skierowany jest do dilerów, montażystów, specjalistów obsługi klienta, kierowników sprzedaży i marketingu, do właścicieli małych i średnich firm producenckich, szefów serwisu i gwarancji, jak również osób odpowiedzialnych za eksport. Wydarzenie odbędzie się pod hasłem „Praktyka czyni mistrza”. W ramach podpisanej pomiędzy organizatorem Konwentu a GutPR umowy agencja zajmie się obsługą mediową tego spotkania, a także przygotuje prezentację na temat marketingu, e-marketingu i public relations w branży stolarki.

„IV Konwent Stolarki to jedna z wielu inicjatyw, odbywających się na Dolnym Śląsku, których obsługą mediową zajmuje się GutPR – mówi Hanna Gehrke-Gut – W ostatnim czasie współpracowaliśmy z organizatorami Międzynarodowych Targów Innowacji Energetycznych czy z PMI Poland Chapter – przy okazji I Konferencji Zarządzania Projektami. W maju natomiast będziemy organizować galę związaną z otwarciem jednego z hoteli, zlokalizowanych we Wrocławiu, niestety, nie możemy jeszcze zdradzić jego nazwy”.

Organizatorem Konwentów jest platforma informacyjna StolarkaVIP oraz GEC Consulting Grzegorz Cendrowski. Patronami Konwentu są firmy: AIB – patron generalny,  a także firmy: Roto, Selena, Effector, Fakro, Centrum Techniki Okrętowej, Klinar, Aluplast, Exte.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.