Red8 Advertising zwycięzcą przetargu Orlen Oil

Red8 Advertising wygrała zorganizowany przez Orlen Oil przetarg na obsługę budżetu kreatywnego.

Agencja Red8 Advertising wygrała przetarg na organizację działań reklamowych dla Orlen Oil.

W przetargu brało udział kilka agencji. Orlen Oil nie podaje nazw pozostałych agencji.

Pierwszym efektem działań będzie kampania reklamowa, która rozpocznie się w kwietniu i obejmie m.in. telewizję, prasę, internet, outdoor i kino.

Spółka Orlen Oil działa w ramach Grupy Kapitałowej Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. I zajmuje się produkcją i dystrybucją najwyższej klasy olejów oraz środków smarnych dla przemysłu jak i motoryzacji.

Red8 Advertising istnieje od 2002 r. Stworzyła wiele uznanych i nagradzanych kampanii reklamowych, wśród nich na przykład „Mi to Lotto” dla Dużego Lotka, „Mówimy Waszym językiem“ dla Castoramy, czy cykl reklam dla marki Zelmer.

W konkursie EFFIE w 2012 r. agencja zdobyła złotą statuetkę w kategorii Longterm Marketing Excellence za kampanię marki Harnaś. Trzy lata temu natomiast zdobyła statuetkę EFFIE za launch Kasztelana Niepasteryzowanego (Carlsberg Polska), a w 2010 r. srebro za efektywność kampanii dla marki Fortuna oraz Ibuprom.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu