Przejdź do treści

Red8 Advertising zwycięzcą przetargu Orlen Oil

Red8 Advertising wygrała zorganizowany przez Orlen Oil przetarg na obsługę budżetu kreatywnego.

Agencja Red8 Advertising wygrała przetarg na organizację działań reklamowych dla Orlen Oil.

W przetargu brało udział kilka agencji. Orlen Oil nie podaje nazw pozostałych agencji.

Pierwszym efektem działań będzie kampania reklamowa, która rozpocznie się w kwietniu i obejmie m.in. telewizję, prasę, internet, outdoor i kino.

Spółka Orlen Oil działa w ramach Grupy Kapitałowej Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. I zajmuje się produkcją i dystrybucją najwyższej klasy olejów oraz środków smarnych dla przemysłu jak i motoryzacji.

Red8 Advertising istnieje od 2002 r. Stworzyła wiele uznanych i nagradzanych kampanii reklamowych, wśród nich na przykład „Mi to Lotto” dla Dużego Lotka, „Mówimy Waszym językiem“ dla Castoramy, czy cykl reklam dla marki Zelmer.

W konkursie EFFIE w 2012 r. agencja zdobyła złotą statuetkę w kategorii Longterm Marketing Excellence za kampanię marki Harnaś. Trzy lata temu natomiast zdobyła statuetkę EFFIE za launch Kasztelana Niepasteryzowanego (Carlsberg Polska), a w 2010 r. srebro za efektywność kampanii dla marki Fortuna oraz Ibuprom.