Imago PR dla największej sieci outletów w kraju

przez | 03/04/2014

Factory Outlet, największa sieć centrów outlet w Polsce wybrała agencję do stałej obsługi public relations. Za działania komunikacyjne sieci i poszczególnych centrów odpowiada zespół Imago PR.

Konsultanci Imago PR odpowiadają za aktywności komunikacyjne związane ze zwiększaniem świadomości konceptu sprzedaży outlet, w tym idei tzw. smart shoppingu, czyli świadomych, rozsądnych zakupów oraz koordynują działania komunikacyjne każdego z pięciu centrów sieci w Polsce.

Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce – w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie oraz w Warszawie (Annopol i Ursus).

 

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku.

 

Za działania na rzecz Factory Outlet odpowiada zespół pod kierownictwem Katarzyny Armatys – Wisniewskiej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.