Equinox Polska pozyskał nowego Head of Digital

przez | 02/04/2014

Od 1 kwietnia do niezależnego domu mediowego Equinox Polska, który jest częścią grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Marek Rolf. Objął on stanowisko Head of Digital i będzie odpowiadał za tworzenie i realizację komunikacji w mediach cyfrowych, integrację działań digital całej firmy, planowanie strategii działań interaktywnych dla klientów agencji, optymalizację potencjału digital w ramach zasobów Group One. Na co dzień będzie bezpośrednio współpracował z Tomaszem Sową, Managing Directorem Equinox Polska.

Marek Rolf jest managerem z wieloletnim doświadczeniem. W domu mediowym Equinox Polska zajmie się tworzeniem i wdrażaniem strategii digital dla klientów, nadzorem planowania i zakupem mediów online, szukaniem optymalnych rozwiązań digital przy wykorzystaniu zasobów wszystkich spółek Group One. Do jego obowiązków należy również koordynacja działań niestandardowych w zakresie mobile’u, mediów społecznościowych oraz performance marketingu. Jednocześnie Marek Rolf będzie wspierał kampanie realizowane dla Klientów w ramach komunikacji internetowej.

Marek Rolf z branżą Digital związany jest od 2006 roku. Pracę rozpoczynał jako Interactive Media Planner w ZenithOptimedia, gdzie współtworzył nowopowstający dział interaktywny – Zed Digital. W czasie pracy dla domu mediowego wyspecjalizował się w buyingu interaktywnym.

W 2011 roku zasilił szeregi managerów Wirtualnej Polski, gdzie przez dwa lata kierował działem sprzedaży dla sieci reklamowej AdTotal, która poza standardową powierzchnią display, specjalizowała się w realizacji kampanii SEM, WOMM, Social oraz Mobile. Wspólnie ze swoimi zespołem aktywnie tworzył strategie marketingowe, wykorzystujące szeroki wachlarz produktów sieci. W WP kierował również działem klientów indywidualnych, był odpowiedzialny za obsługę bezpośrednich i kluczowych kontrahentów.

Współpracował m.in. z Hewlett-Packard, British Airways, HTC, Vectra, Eden Springs, Eurozet, TVP.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.