OCHNIK OTWORZY SALONY W OUTLET CENTER W LUBLINIE I BIAŁYMSTOKU

CBRE informuje, że firma Ochnik otworzy salony własne w Outlet Center w Lublinie i Białymstoku. W każdym z projektów produkty pod marką OCHNIK będzie można nabyć w salonach o powierzchni około 100 m kw.

Marka OCHNIK, która w 2009 roku świętowała swoje 20 urodziny, jest obecnie liderem na rynku polskim w projektowaniu i sprzedaży odzieży skórzanej. Kolekcje firmy tworzone przez młodych, ambitnych projektantów, zdobyły już liczne nagrody branżowe, zyskując uznanie nie tylko w Polsce.

 

Outlet Center w Lublinie i Białymstoku będą pierwszymi w tych miastach obiektami handlowymi tego typu, oferując markowe produkty pochodzące z poprzednich kolekcji, nadwyżek produkcyjnych czy serii próbnych w cenach znacznie obniżonych w stosunku do pierwotnej ceny detalicznej.

Zarówno Outlet Center w Lublinie, jak i Białymstoku charakteryzują się doskonałym położeniem, tak dla mieszkańców aglomeracji, jak i osób przybywających spoza miasta. Będą też częścią parków handlowych. W Lublinie obok przyszłego outletu działa już Castorama, w Białymstoku natomiast poza Castoramą w grudniu 2013 otwarto stację paliw i dyskont sieci Biedronka, w planach jest także market meblowy „Agata Meble.”

Inwestorem projektu jest Outlet Center Retail Management S.A. Sp.k., wchodząca w skład grupy deweloperskiej ADV Por Property Investment S.A., będąc jednocześnie podmiotem zależnym od FORUM XXVIII FIZ. Do jej kompetencji należy rozwój obiektów handlowych typu Outlet Center. Obecnie firma realizuje takie inwestycje w Lublinie i Białymstoku, a w planach ma dalszy rozwój sieci Outlet Center w innych rejonach kraju.

 

CBRE jest we współpracy z inwestorem wyłącznym agentem odpowiedzialnym za wynajem Outlet Center zarówno w Lublinie, jak i w Białymstoku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu