Dynamiczny rozwój sieć salonów firmowych OCHNIK

Tagi:

OCHNIK, to marka, która gości na polskim rynku od przełomowego roku ’89, a więc już 25 lat. Droga od śmiałego marzenia o rodzinnej firmie do ugruntowanej pozycji marki, oferującej odzież i galanterię skórzaną najwyższej jakości, była długa i wymagała podejmowania trudnych wyzwań.

Jednym z nich było niewątpliwie budowanie sieci własnych salonów, która w marcu bieżącego roku powiększyła się o kolejne 4 punkty sprzedażowe. Jednym z nich jest salon o powierzchni 57,05 m² znajdujący się C.H. Ferio w Starym Mieście koło Konina, którego oficjalne otwarcie miało miejsce 6 marca 2014 roku. 2 tygodnie później, 20 marca, otwarto  kolejne 2 salony detaliczne marki, tym razem w Atrium Felicity w Lublinie (70,50 m²) oraz Galerii Amber w Kaliszu (64,15 m²). Serię marcowych otwarć zakończyło uruchomienie salonu o powierzchni 69,04 m² w nowo otwartej Galerii Siedlce. Tym samym produkty marki OCHNIK można nabyć już w 75 salonach w Polsce oraz jednym na terenie Niemiec.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu