Mustache wybrał Marketing Wizards Group

Tagi:

Mustache, prężnie rozwijająca się platforma do promowania polskich projektantów mody, zdecydował o powierzeniu Marketing Wizards Group swoich działań online marketingowych. Współpraca właśnie się rozpoczęła.

Decydując się na tę współpracę, zarząd Mustache oczekuje wzrostu liczby transakcji w serwisie. „Marketing Wizards przekonał nas do współpracy swoim bogatym portfolio oraz świetnymi referencjami od ich dotychczasowych klientów. Jako prężnie rozwijający się startup zależy nam na współpracy z najlepszymi w branży, którzy rozumieją nasze potrzeby” – powiedział Konrad Ozdowy, współtwórca Mustache.

Mustache wybrał Marketing Wizards Group w oparciu o rekomendacje.

Marketing Wizards Group ma na swoim koncie już kilka projektów w branży modowej zakończonych sukcesem. Razem z Mustache, dywizja Internet Consulting będzie pracować nad wzrostem ruchu i konwersji w serwisie, prowadząc kompleksowe działania online marketing, w tym: reklamę w wyszukiwarce, reklamę graficzną, mailingi oraz budowę stron docelowych.

„Mustache to projekt z duszą. Ogromnie cieszymy się z możliwości udziału w tym przedsięwzięciu” skomentował Marcin Pogroszewski, dyrektor zarządzający Marketing Wizards Group. „Będziemy holistycznie wspierać Mustache jako zewnętrzny dział marketingu online – jest to preferowany przez nas model współpracy, w którym wspólnie z klientami odnosimy największe sukcesy” – podkreślił Pogroszewski.

Marketing Wizards Group współpracuje w ten sposób – jako zewnętrzny dział marketingu online – m.in. z Westwing oraz Wonga.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu