Winezja.pl najwyżej oceniany sklep internetowy z winem

Najwyższa jakość obsługi klienta, szeroka oferta win z całego świata, wsparcie ekspertów
i wiele innych zalet sprawiło, że Winezja.pl, której współwłaścicielem jest AMBRA S.A., zdobyła wyróżnienie w prestiżowym Rankingu sklepów internetowych. Zestawienie za 2013 rok opublikował właśnie niezależny serwis social shoppingowy Opineo.pl.

Mamy nadzieję, że wysoki poziom Państwa działań stanie się wzorem dla pozostałych uczestników rynku e-commerce” – czytamy w uzasadnieniu werdyktu. Za pośrednictwem Opineo.pl konsumenci oceniają ponad 31 tysięcy e-sklepów i firm. Miesięcznie dodają średnio 130 tys. opinii. Serwis ocenia, że w roku 2014 zgromadzi aż 4,5 miliona recenzji.

Ranking sklepów internetowych ukazał się już po raz szósty. Portal Winezja.pl zajął w nim 7. miejsce w kategorii specjalistycznej: ŻYWNOŚĆ, otrzymując jednocześnie Znak Jakości Usług Q. Stał się tym samym najwyżej notowanym polskim sklepem z winem! Co więcej, Winezja.pl już od lat regularnie pojawia się w pierwszej dziesiątce rankingu Opineo.pl bez względu na kategorie i wielkość sklepu.

„To dla nas bardzo ważne wyróżnienie, bo decydujący głos mieli Internauci. A to oni od chwili powstania sklepu w 2010 roku każdego dnia pozytywnie weryfikują jakość naszych usług, składając kolejne zamówienia – podkreśla Robert Warmbier, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Winezja.pl. „Powroty” Konsumentów śledzimy ze szczególnym zainteresowaniem. Ponad 60% osób, które kupią u nas wino po raz drugi, dokona trzeciej transakcji, a blisko ¾ osób mających za sobą trzy zamówienia staje się naszymi stałymi Klientami.

Kto kupuje wino przez Internet?

Statystyczny Klient sklepu Winezja.pl ma 30-40 lat (choć coraz chętniej z tej formy zakupów korzystają także osoby 55+), jest częściej mężczyzną, chociaż kobiety stanowią aż 46% wszystkich zamawiających, mieszka zarówno w dużej aglomeracji (np. Warszawa, Wrocław, Gdańsk), jak i małej miejscowości, oddalonej od głównych szlaków komunikacyjnych. Najczęściej składa zamówienie w godz. 10-14 lub 18-21, średnio za ponad 200 zł, bo jak każdy Internauta nie lubi płacić za dostawę zakupów zrobionych w sieci i chce otrzymać produkty na drugi dzień. Wybiera zazwyczaj wino czerwone (70%) z Chile (23%) lub z Włoch (20%). Jeśli jednak ma ochotę na wino białe, to zdecyduje się na słoneczną Italię (18%). Z kolei w różowych winach w czołówce jest Chile (25%), a na drugim miejscu Hiszpania (23%). No i jest spore prawdopodobieństwo, że jego opinia o transakcji pojawiła się w Opineo.pl, co zaważy na kolejnym Rankingu sklepów internetowych.

Wino i Internet – doskonała inwestycja!

Winezja.pl współpracuje z Tomaszem Koleckim, wielokrotnym Mistrzem Polski Sommelierów; ma w ofercie ponad 650 etykiet; portal był wielokrotnie nagradzany w konkursach na najlepszych e-sklep m.in. na Webstar Festiwal 2010 i 2011.

Współwłaścicielem sklepu jest czołowy producent, importer i dystrybutor wina w Polsce Grupa AMBRA. Winezja.pl oferując możliwość dokonywania zakupów online, z szybką dostawą bezpośrednio do domu jest doskonałym uzupełnieniem dla sieci 27 sklepów sieci Centrum Wina zlokalizowanych w największych polskich miastach.

Raport Opineo.pl

Analitycy prognozują, że w 2014 r. udział handlu internetowego w całym handlu detalicznym przekroczy 5% i będzie to najszybciej rozwijająca się gałąź gospodarki w naszym kraju. Według danych Opineo.pl, na koniec 2013 r. liczba e-sklepów w Polsce wynosiła ok. 20 tys., a wartość rodzimego rynku e-commerce najwięksi optymiści wyceniali na 26 miliardów złotych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu