Contact Center – kolejne udogodnienie dla Klientów PGE Obrót S.A.

PGE Obrót S.A. uruchomiła 15 marca br. profesjonalne Contact Center. Bez względu na miejsce zamieszkania, każdy Klient, z każdego miejsca w kraju, może skontaktować się z PGE Obrót S.A., dzwoniąc pod jeden wspólny numer 422 222 222.

 

Odtąd Klienci nie muszą już osobiście pojawiać się w Biurze Obsługi Klienta, aby załatwić najważniejsze dla siebie sprawy . Dzięki temu alternatywnemu kanałowi kontaktu Klienci zyskali możliwość telefonicznego połączenia się z konsultantem, aby np. poprosić o wystawienie duplikatu faktury, poznać  saldo, zmienić swoje dane teleadresowe, zapoznać się z ofertami lub warunkami zawarcia umowy kompleksowej, dowiedzieć się o usługach dodatkowych i formach płatności.

 

– Uruchomienie Contact Center to odpowiedź na sygnały i sugestie otrzymywane od Klientów i zapewnienie przez Spółkę  profesjonalnej, sprawnej i kompleksowej obsługi. Nowoczesne Contact Center, zapewniające łatwiejszy dostęp do informacji, jest jednym z wielu przykładów proklienckich działań naszej Spółki – mówi Wiktor Taszka, członek Zarządu ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta.

 

Wdrożenie tego systemu potraktowano w Spółce jako projekt priorytetowy.

 

– Contact Center jest dostępne dla ok. 5 milionów odbiorców energii elektrycznej. Doradcy służą swoją pomocą od poniedziałku do piątku w godzinach 800 – 1900 – informuje Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów.

 

 

Z infolinii Contact Center i porad konsultantów PGE Obrót S.A. mogą także skorzystać Klienci z tzw. rynku krajowego, czyli z obszaru, na którym nie ma Biur Obsługi Klienta.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu