Agencja hyperCREW przejęła opiekę nad marką Pizza Hut

Agencja interaktywna hyperCREW wygrała przetarg na stworzenie i wdrożenie strategii komunikacji dla marki Pizza Hut w kanale digital. Agencja odniosła zwycięstwo w drugim etapie konkursu ofert.

 

Umowa przewiduje zaprojektowanie strategii i realizację działań, których celem jest wsparcie sprzedaży i umacnianie wizerunku marki w Internecie. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację marki w kanale digital, projektowanie kampanii interaktywnych oraz stworzenie i realizację strategii w obszarze social media. Pierwsze efekty współpracy to m.in. funkcjonalny serwis internetowy Pizza Hut na potrzeby którego przygotowano dedykowaną sesję zdjęciową.  Serwis ma lifestylowy układ kafelkowy. Ponadto Agencja prowadzi pełną obsługę działań digital.

 

Idea całościowej komunikacji, która została przedstawiona przez agencję hyperCREW najpełniej wspiera nowe pozycjonowanie marki Pizza Hut.  W związku z tym, mamy nadzieję na owocną i satysfakcjonującą dla obu stron współpracę – mówi Karolina Kobiela, New Media Manager w firmie AmRest.

 

Za współpracę z Pizza Hut po stronie agencji odpowiedzialny jest Andrzej Rabsztyn, Partner Zarządzający Agencji, a za kreatywne działania Bartosz Żukowski dyrektor kreatywny agencji hyperCREW/Washing Machine.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu