Fat ROI dla KATI

Tagi:

Fat ROI, agencja zintegrowanej komunikacji e-marketingowej, rozpoczęła współpracę z firmą Kati, producentem m.in. rajstop i pończoch przeciwżylakowych Veera.

Agencja jest odpowiedzialna przede wszystkim za zaprojektowanie oraz wdrożenie on line i off line programu lojalnościowego Zdrowe piękno Twoich nóg skierowanego do farmaceutów. Roczna umowa obejmuje także doradztwo oraz działania w zakresie PR produktowego i wizerunkowego. Fat ROI zajmie się również komunikacją marki Veera na Facebooku.

Firma Kati, działająca od 18 lat na polskim rynku, jest uznanym producentem i dystrybutorem tekstyliów oraz medycznych artykułów dziewiarskich. Produkty oferowane przez Kati zapobiegają powstawaniu żylaków, pomagają w leczeniu niewydolności żylnej i obrzęków limfatycznych, zwalczają cellulit i przynoszą ulgę w bólu. W swoim portfolio spółka posiada takie marki jak: Veera Przeciwżylakowa, Veera Silver, Veera Forte, Varisan, Compression Zone i Manifattura Bernina. Kati jest też właścielem sklepu internetowego www.pomaranczka.pl, gdzie można kupić produkty z portfolio spółki.

Fat ROI to firma założona przez Dominikę Nawrocką i Magdalenę Daniluk. Agencja oferuje kompleksową opiekę i doradztwo w zakresie optymalizacji marketingu internetowego. Firma prowadzi również szkolenia z zakresu efektywnej komunikacji w sieci. W 2014 roku Fat ROI planuje wprowadzenie na rynek pierwszej w Polsce platformy internetowej do centralnego zarządzania komunikacją on-line dla marketerów oraz małych i średnich firm.

Więcej na www.fatroi.com.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu