„Wróć do mnie” – kampania reklamowa kredytu gotówkowego w Banku BPH

Tagi:

Bank BPH rozpoczyna telewizyjną odsłonę kampanii reklamowej kredytu gotówkowego pod hasłem „Wróć do mnie”. Klienci regularnie spłacający raty kredytu gotówkowego lub konsolidacyjnego mogą uzyskać nagrodę w postaci zwrotu wartości dwóch spłaconych rat kredytu.

W Banku BPH ruszyła telewizyjna kampania nowej promocji dla klientów indywidualnych. Zarówno obecni, jak i nowi klienci, którzy do końca maja złożą wniosek o kredyt gotówkowy bądź konsolidacyjny, mogą otrzymać zwrot wartości dwóch najniższych spłaconych rat kredytu. Warunkiem uczestnictwa w promocji jest podpisanie umowy kredytowej na okres co najmniej 36 miesięcy i przestrzeganie harmonogramu spłat w przypadku kredytu gotówkowego, natomiast w przypadku kredytu konsolidacyjnego dodatkowo przeniesienie do Banku BPH co najmniej jednego kredytu zaciągniętego w innym banku na kwotę co najmniej 5 tys. zł.

Nazwa promocji – „Wróć do mnie” – nawiązuje do przeboju w wykonaniu Krzysztofa Krawczyka, który możemy usłyszeć w kampanii reklamowej w telewizji, i radiu.

Spot można obejrzeć na kanale Banku BPH w serwisie YouTube.

Działania reklamowe skoncentrują się na najważniejszych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, TVN, POLSAT oraz stacjach tematycznych i radiowych. Kampania telewizyjna będzie również wspierana działaniami w Internecie.  Promocyjne plakaty i ulotki można zobaczyć w oddziałach i placówkach partnerskich Banku BPH, których witryny na czas promocji uzyskają nową szatę graficzną.

Do zakończenia promocji „Wróć do mnie”, to jest do 31 maja br., wniosek o kredyt gotówkowy można złożyć w dowolnym oddziale lub placówce partnerskiej Banku BPH na terenie całego kraju, za pośrednictwem bankowej infolinii lub strony: www.gotowkaonline.pl.

Koncepcja komunikacji i kampania opracowana została przez agencję Saatchi&Saatchi Poland, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu