McCANN Worldgroup zakończyła realizację kampanii „Kartkówka” dla Fundacji Dzieci Niczyje. Interaktywną aplikację ułatwiającą zapamiętanie KRS-u Fundacji i demonstrującą jak efektywnie pomóc jej podopiecznym, od dziś można znaleźć na Facebook’u oraz stronie Fundacji.
Zadaniem aplikacji jest dosłowne nauczenie potencjalnych ofiarodawców KRS-u fundacji i zademonstrowanie, jak dzięki ich reakcji na problem, można realnie pomóc dzieciom – ofiarom przemocy domowej.
Kampania ruszyła 12 marca. 30-sekundowy spot reklamowy wspierający akcję będzie wyświetlany przed wybranymi filmami w warszawskiej Kinotece.
Fundacja Dzieci Niczyje zajmuje się szeroko pojętą przemocą w stosunku do dzieci. McCann Worldgroup zależało nam na tym, by ludzie na własnej skórze poczuli, co dzieje się, kiedy wpisują do naszej aplikacji KRS Fundacji. To doświadczenie pomoże im odtworzyć numer KRS, kiedy trzeba będzie go wpisać w rzeczywisty PIT.
Współpraca z agencją McCANN Worldgroup pozwoliła nam na skorzystanie z pomocy najlepszych specjalistów i innowacyjnych narzędzi reklamowych. Dzięki temu stworzyliśmy dobrą i nowoczesną kampanię, wobec której trudno pozostać obojętnym – mówi dr Monika Sajkowska, dyrektorka Fundacji Dzieci Niczyje.