OptiBuy startuje w Maratonie Firm Konsultingowych na SGH

Tagi:

OptiBuy, dostawca rozwiązań biznesowych oraz IT w obszarze zakupów weźmie udział w tegorocznej edycji Maratonu Firm Konsultingowych, który odbędzie się 18 marca w Auli Spadochronowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Przedstawiciele firmy będą odpowiadać na pytania przyszłych konsultantów dotyczących ścieżki kariery, a 19 marca poprowadzą dla wybranych studentów case study „Zostań doradcą zakupowym!”.

Maraton Firm Konsultingowych to największe ogólnopolskie targi firm branży doradztwa strategicznego. Organizatorem wydarzenia jest Studenckie Koło Naukowe Konsultingu SGH.

Targi umożliwiają studentom zapoznanie się z charakterystyką pracy oraz możliwością zatrudnienia w największych firmach konsultingowych i doradczych działających w Polsce.  Pracownicy firmy OptiBuy będą odpowiadali na pytania przyszłych konsultantów dotyczących możliwości rozwoju kariery zawodowej w obszarze zakupów i zachęcali ich do wzięcia udziału w rekrutacji.

19 marca w ramach Maratonu przedstawiciele OptiBuy poprowadzą na SGH case study pt. „Zostań doradcą zakupowym!”. Podczas tego warsztatu wybrani studenci poznają różnorodne metody i narzędzia optymalizacji kosztów w obszarze zakupów oraz zakres projektów doradczych związanych z zarządzaniem zakupami. Aby zgłosić chęć udziału w case study studenci trzeciego roku studiów licencjackich oraz studentów studiów magisterskich wszystkich kierunków powinni wypełnić formularz na stronie Maratonu. Termin przesyłania zgłoszeń upływa 14 marca.

„Na podstawie nadesłanych do nas CV dokonamy wyboru 20 studentów, których zaprosimy do udziału w case study. Przez trzy godziny będą mogli oni sami doświadczyć, na czym polega praca konsultanta w naszej firmie. Uczestnicy zmierzą się z dwoma studiami przypadków, przygotowanych w oparciu o konkretne projekty zrealizowane przez OptiBuy. Jeden będzie miał charakter organizacyjny, drugi – analityczny. Z uwagi na warsztatowy charakter zajęć, stawiamy mocno na interakcję. Najbardziej docenimy rozwiązania nieszablonowe, wykraczające poza utarty schemat.” – powiedział Jakub Watemborski, konsultant w firmie OptiBuy.

Uczestnicy warsztatu zostaną podzieleni na 4 grupy. W trakcie pierwszych 30 minut spotkania odbędzie się krótka prezentacja firmy i zakresu jej działalności oraz wstęp do tematyki case’a, czyli optymalizacji zakupów w przedsiębiorstwie. Następnie zostaną omówione szczegółowo zadania, z jakimi zmierzą się studenci. Na zaproponowanie rozwiązania będą mieli ok. 1,5h, następnie każda grupa będzie prezentować swoje pomysły przez ok. 10 minut.  Wszyscy studenci biorący udział w warsztatach otrzymają certyfikaty uczestnictwa, a najlepszy zespół upominki.

OptiBuy bierze udział w plebiscycie na Firmę Konsultingową Roku. O tym, która z firm uczestniczących w Maratonie otrzyma ten tytuł zadecydują głosy studentów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu