Zakupy z NEO24.pl będzie można odebrać w 2500 kioskach RUCHu w całej Polsce

Tagi:

NEO24.pl, największy polski sklep internetowy, oraz RUCH, wiodący dystrybutor prasy, jednoczą siły. Od 5 marca zakupy zamówione w e-sklepie będzie można odebrać w 2500 kiosków i salonów prasowych sieci RUCH na terenie całej Polski.

Co ważne, dostawa do kiosków będzie darmowa. To dobra wiadomość dla wszystkich internautów, którzy chcą odbierać przesyłki w dowolnie wybranym momencie, bez konieczności dostosowania się do kuriera. Nowy kanał dostaw w NEO24.pl docenią na pewno mieszkańcy mniejszych miast – dzięki szerokiej sieci RUCHu, będą teraz mogli zamówić do wybranego kiosku np. niedostępne w lokalnych sklepach sprzęty AGD, elektronikę, zabawki, perfumy czy nawet produkty dla zwierząt. Partnerstwo

z programem „Paczka w RUCHu” to kolejny krok w ramach strategii NEO24.pl
„Sięgamy po segmenty rynku, które dotąd były domeną handlu tradycyjnego. Możliwość odbioru zakupów internetowych w zaprzyjaźnionym kiosku to uderzenie m.in. w lokalne sklepy ‘za rogiem’” – mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl.

Darmowa dostawa z NEO24.pl do 2500 kiosków

Współpraca NEO24.pl i sieci RUCH startuje w pierwszym tygodniu marca 2014 roku. Dzięki usłudze „Paczka w RUCHu” od teraz Klienci będą mogli odebrać zakupy zrobione
w e-sklepie w wybranych przez siebie kioskach na terenie całej Polski. Co ważne – usługa ta będzie w NEO24.pl darmowa, za dostawę tym kanałem zapłacimy 0 złotych.

„Udostępnienie nowej opcji dostawy to odpowiedź na trendy, które obserwujemy od miesięcy. Internet bardzo zmienił zakupowe przyzwyczajenia Polaków: kupując, nie chcemy na nic czekać. Ani w sklepowej kolejce w markecie, ani na to aż towar będzie dostępny, ani na kuriera. Chcemy kupować szybko i wygodnie, bez konieczności dostosowywania się do czegokolwiek – tak, by zakupy w żaden sposób nie przeszkadzały w codziennym życiu. Dlatego w NEO24.pl nieustannie inwestujemy w rozwój systemu dostawy. Nasza nowa usługa skierowana jest do wszystkich kupujących, dla których kluczową motywacją do zakupów w Internecie jest wygoda i oszczędność czasu. To ludzie, którzy szukają dobrej jakości za dobrą cenę, kierują się okazjami cenowymi, ale też – szukają elastycznych rozwiązań. Aktywny styl życia często uniemożliwia im odbieranie paczek na poczcie lub u kuriera. Szukaliśmy opcji, by znaleźć się jak najbliżej nich. Kiosk RUCHu zawsze jest blisko i po drodze” – mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl.

„Paczka w RUCHu to rewolucja na rynku logistycznym. Dzięki sieci ponad 2 500 kiosków
i salonów prasowych zlokalizowanych w całej Polsce, od największych miast po najmniejsze wioski, docieramy do każdego klienta. To właśnie klient decyduje gdzie i kiedy chce odebrać paczkę. Nie musi czekać na kuriera, nie musi stać w kolejce na poczcie. Jego paczka będzie na niego czekała od wczesnego ranka do wieczora. Oprócz gęstej sieci punktów naszą przewagą jest również nowoczesna i sprawna logistyka, dzięki której od lat codziennie rano do kiosków trafiają poranne gazety. Dzięki temu Paczka w RUCHu jest niezawodną
i wygodną usługą. Cieszę się, że z początkiem marca do klientów korzystających z tej usługi dołącza  NEO24.PL. ”
– mówi Dariusz Stolarczyk, Członek Zarządu RUCH S.A.

Lokalizacje  – małe miejscowości nie są skazane na lokalne sklepy

Sieć kiosków i salonów RUCHu liczy 2 500 punktów, czynnych od świtu do  późnych godzin, również w soboty. Kioski zlokalizowane są w uczęszczanych punktach miasta, na trasach, które klient pokonuje niemal codziennie. Znajdują się również w mniejszych miejscowościach  i wsiach – tam, gdzie klienci są obsługiwani przez agenta, którego znają i któremu ufają.
Ten aspekt to szansa na przełamanie obaw nawet najbardziej konserwatywnych konsumentów – e-zakupy, których obsługuje zaprzyjaźniony sprzedawca, nabierają innego wymiaru. A wybór w internecie może być kilkadziesiąt razy większy, niż w stacjonarnym sklepie.

„Sięgamy po segmenty rynku, które dotąd były domeną handlu tradycyjnego. Dzięki internetowi, znikają bariery i różnice pomiędzy zakupami w dużych i małych miejscowościach. Połączenie e-commerce z darzonymi przez Polaków dużym zaufaniem kioskami RUCHu to już rewolucja, a w najbliższych miesiącach planujemy kolejne poważne kroki biznesowe. Dziś dowolny produkt ze sklepu może dotrzeć w dowolne miejsce w kraju. Klient w mniejszej miejscowości nie musi już organizować wycieczek do marketu w dużym mieście, by kupić lepsze żelazko, mp3 czy trudniej dostępny model LEGO. Wszystkie te produkty, dotąd trudniej dostępne w lokalnych sklepach, może błyskawicznie zamówić do swojego kiosku ‘za rogiem’ i odebrać u kioskarza, w drodze do pracy” – mówi Tomasz Kabarowski.  

Jak to działa?

Towary będą docierały do kiosków w maksymalnie 48 godzin od momentu nadania – a więc w takim czasie, jak przesyłki kurierskie. Usługa ta dostępna jest obecnie w opcji płatności online z góry, ale partnerzy planują, że docelowo wprowadzona zostanie także możliwość opłaty za pobraniem. Robiąc zakupy w NEO24.pl, Klienci będą mieli możliwość wyboru konkretnego punktu, w którym chcą swoją przesyłkę odebrać. Przesyłki będą z centralnych magazynów firmy trafiać do centrów logistycznych RUCHu, skąd codziennie (także
w sobotę!) o świcie, wraz z poranną prasą, rozwiezione zostaną do kiosków. W momencie, gdy paczka trafi do kiosku, użytkownik zostanie o tym powiadomiony SMSem, zawierającym również kod. Podając ten kod w kiosku, łatwo odbierze towar – ma na to 5 dni.

Do kiosków zamówić można bardzo szeroką gamę produktów z ponad 40-tysięcznego portfolio NEO24.pl – mechanizm obejmie produkty ważące do 20 kg, w cenie do 300 zł.
„Na podstawie trendów w zamówieniach, wytypowaliśmy wachlarz kategorii, które najlepiej pasują do takiej formy dostawy. Duże AGD i RTV, jak pralki, lodówki czy potężne telewizory, zawsze będą zamawiane raczej w opcji przesyłki kurierskiej z wniesieniem, a często
i montażem. Jednak mniejsze sprzęty kuchenne, elektronika i IT, a także wiele produktów
z naszych nowych kategorii, jak perfumy, zabawki czy zoo, idealnie nadaje się właśnie do takiej formy odbioru”
– komentuje Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl.

NEO24.pl sięga po kolejne segmenty rynku

Rozpoczęcie współpracy z RUCHEM otwiera nowy rozdział w rozwoju biznesu NEO24.pl. Stanowi nie tylko znaczne poszerzenie alternatywy wobec przesyłek kurierskich, dostępnej dotąd w ramach sieci kilkuset Paczkomatów InPost, ale przede wszystkim – wprowadza handel internetowy na obszar jeszcze bliższy konsumentom w mniejszych miejscowościach.

Ostatnie miesiące to dla NEO24.pl przełomowy okres. W czwartym kwartale 2013 roku NEO24.pl z sukcesem wdrożył nowy model biznesowy – utrzymując pozycję lidera
w e-sprzedaży RTV AGD IT, firma poszerzyła ofertę o kilka nowych kategorii produktów, stając się tym samym multibranżową platformą. Sukces tej decyzji potwierdziły rekordowe wyniki sprzedaży odnotowane po rozbudowie oferty. Na początku lutego, wprowadzając obsługę Klienta czynną przez 7 dni w tygodniu, sklep sięgnął po bastion zdominowany dotąd przez tradycyjne markety: zakupy weekendowe.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu