Serwis Zadane.pl rozpoczął współpracę z siecią reklamy internetowej Evolution Media Net. Podpisana umowa ma charakter wyłączności sieciowej.
Zadane.pl to jeden z największych i najpopularniejszych serwisów edukacyjnych dla uczniów w różnym wieku. Miesięcznie odwiedzają go 3 miliony użytkowników (dane wg Megapanel PBI/Gemius, 11’2013), a liczba odsłon przekracza 55 milionów. Według Instytutu Monitorowania Mediów jest to najczęściej polecany serwis edukacyjny wśród uczniów. Z Zadane.pl korzystają przede wszystkim uczniowie w wieku od 15 do 24 lat (40 procent wszystkich użytkowników) oraz od 7 do 14 lat (30 procent). Serwis jest bardzo popularny wśród maturzystów – aż 87 procent osób przygotowujących się do egzaminu dojrzałości korzysta właśnie z Zadane.pl.
Serwis jest częścią globalnej marki Brainly.com, która dociera do 22 milionów osób w różnych krajach. Zadane.pl jako jeden z niewielu serwisów w swojej kategorii oferuje unikalne możliwości targetowania reklam, takie jak emisja dla wybranych przedmiotów (np. język polski, matematyka itp.) czy szkół (np. dotarcie tylko do uczniów liceum). Oprócz tego na stronach serwisu można prowadzić niestandardowe działania reklamowe oraz badania produktowe.
Rozpoczęcie współpracy z Zadane.pl to przede wszystkim duże wzmocnienie dla jednego z naszych kanałów tematycznych jakim jest Education&School oraz poważne wzmocnienie zasięgu wśród uczniów na praktycznie każdym etapie edukacji. – mówi Karol Kowalski, Head of Publisher Services sieci Evolution Media Net.
Umowa z Zadane.pl ma charakter wyłączności sieciowej.