Blisko 500 sklepów PEPCO w Polsce

Tagi:

PEPCO to międzynarodowa sieć sklepów oferująca produkty odzieżowe dla całej rodziny i artykuły dla domu – codziennie w niskich cenach. Celem firmy jest stanie się najlepszą, najtańszą i najlepiej rozpoznawaną marką dyskontów odzieżowo-przemysłowych w Europie. Obecnie sieć liczy blisko 500 sklepów w Polsce i ponad 30 poza granicami kraju.

Dynamiczny rozwój

Kierująca siecią sklepów spółka PEPCO Polska sp. z o.o. jest częścią holdingu inwestycyjnego Pepkor, specjalizującego się w zarządzaniu sieciami detalicznymi. Pepkor działa już od ponad pół wieku, posiada sklepy na 3 kontynentach i w 14 krajach, zatrudniając ponad 30 000 osób. Korzystając z tego doświadczenia, PEPCO stało się jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce i po niespełna 10 latach działalności otworzyło blisko 500 sklepów. PEPCO jest obecne w ponad 350 miastach Polski. W roku 2013 uruchomiono również proces europejskiej ekspansji marki PEPCO, który zaowocował wejściem na rynek słowacki i czeski, a niebawem na kolejne rynki europejskie.

 

PEPCO – dla każdego

W każdym z naszych sklepów klienci znajdą szeroką ofertę odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej i akcesoriów oraz bogatą ofertę artykułów dla domu i oferty sezonowe – wszystko w bardzo atrakcyjnych cenach. PEPCO dba o to, by oferta firmy zawsze podążała za trendami, dlatego co roku wprowadza ponad 2 500 nowości. Troszczy się również o najwyższą jakość obsługi i miłą atmosferę podczas robienia zakupów, co docenili klienci przyznając PEPCO Godło Jakości Obsługi 2013 i 2014 oraz nagrodę Dobrej Marki. Konsumenci nie tylko lubią sklepy PEPCO, ale również regularnie je odwiedzają – średnio dwa razy w tygodniu i chętnie rekomendują PEPCO swoim znajomym.

 

 

Każdego dnia PEPCO zmienia się na lepsze – dla Ciebie

Dla PEPCO najważniejszy jest Klient! Dla niego stale się zmieniamy i udoskonalamy nasze sklepy. Od 2013 roku ruszył duży projekt zmiany wizualizacji sklepów „PEPCO Family”, który obejmie wszystkie sklepy PEPCO i potrwa przez cały 2014 r. Aby maksymalnie odpowiedzieć na potrzeby konsumentek, przeprowadzono szereg badań marketingowych i zatrudniono najlepszych specjalistów, a w konsekwencji wypracowano jeszcze bardziej przyjazny klientom layout sklepu. Nie tylko grafika uległa zmianie na bardziej nowoczesną, lepiej nawigującą do konkretnych działów, ale wprowadzono również kilka nowych udogodnień, jak chociażby kącik dla dzieci – zabawki kreatywne, które zajmują naszych milusińskich podczas rodzinnych zakupów. PEPCO wzmocniło swoją aktywność w mediach takich jak: prasa kobieca, Internet, outdoor i po raz pierwszy w historii firmy, w marcu br. pojawi się w TV z kampanią reklamową. Metamorfozę przechodzi również kolekcja odzieży, o czym będą mogli się przekonać wszyscy, którzy będą poszukiwać nowej kolekcji wiosna – lato 2014 w sklepach PEPCO!

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu