Przybory do pisania BIC: promocja dwa w cenie jednego!

Tagi:

BIC, jedna z wiodących marek na międzynarodowym rynku artykułów piśmienniczych, ogłasza promocję dwa w cenie jednego na swoje ikoniczne długopisy – BIC Orange i Cristal. To dobra okazja dla uczniów, którzy w czasie przerwy w nauce będą mogli uzupełnić zawartość piórnika o niezawodne przybory do pisania BIC. 

Każdego dnia konsumenci na całym świecie kupują 25 milionów artykułów piśmienniczych BIC. Wśród nich znajdują się niezmiennie niezawodne długopisy Orange (piszą do 2x dłużej niż zwykłe długopisy) i Cristal (ikona wśród długopisów, zapewnia 2 km pisania i linię równie gładką od początku aż do samego końca).

W styczniu i lutym promocja BIC dwa w cenie jednego obejmowała sieci sklepów Auchan, Real, Leclerc oraz Selgros Cash and Carry. Teraz długopisy z obu serii (do wyboru kolory: niebieski, zielony, czarny i czerwony) będzie można kupić o 50 procent taniej [i]w sieci sklepów Carrefour na terenie całej Polski. Promocja potrwa od 26 lutego do 4 marca.

Od czasu wprowadzenia na rynek ponad 50 lat temu pierwszego długopisu – BIC Cristal, BIC nieustannie modernizuje procesy wytwarzania poprzez wdrażanie najnowszych technologii, aby udoskonalać i urozmaicać gamę swoich przyborów do pisania.

BIC od wielu lat jest zarówno graczem nr 1 na rynku artykułów piśmienniczych (24% udziałów wartościowo, średnia za 2013 r., GfK), i artykułów szkolno-biurowych (23,5% udziałów wartościowo, średnia za 2013 r., GfK), jak i liderem w poszczególnych liniach produktów: długopisów, ołówków, produktów do kolorowania, flamastrów, kredek ołówkowych oraz korektorów.



[i] -50% dotyczy jednorazowego zakupu minimum 2 opakowań tego samego artykułu wybranych produktów BIC Orange i Cristal w dniach 26.02 – 4.03.2014

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu