Galeria Warmińska zadba o miłośników podróży i stylu outdoor

Kolejny brand outdoorowy znajdzie się wśród najemców olsztyńskiego obiektu. Marka HiMountain, stworzona przez znanych alpinistów – Artura Hajzera oraz Janusza Majera, otworzy salon o powierzchni 80m2. Na nieco ponad pół roku od otwarcia Galerii Warmińskiej, Libra Project finalizuje proces komercjalizacji. Spółka podpisała także umowę najmu pod salon Samsonite, jednego  z wiodących producentów bagażu.

Przypomnijmy, że Galeria Warmińska, zostanie otwarta wcześniej niż zakładano. Realizowana z prawdziwym rozmachem olsztyńska inwestycja pierwszych klientów zaprosi 5 września, a nie jak wstępnie planowano – pod koniec października. – Prace budowlane, prowadzone w zaskakująco dobrym tempie, pozwolą na wcześniejsze oddanie obiektu. Kilka ostatnich miesięcy to dla nas czas na wynajem ostatnich dostępnych powierzchni oraz ostateczną finalizację umów – mówi Mariusz Kowalczyk, leasing director w spółce Libra Project.

Do grona najemców Galerii Warmińskiej dołączają właśnie dwie kolejne marki. HiMoutain to największa sieć sklepów outdoorowych w Polsce. Posiada 40 punktów, lokalizowanych w najlepszych centrach handlowych w największych miastach kraju. Oferta produktowa HiMoutain obejmuje odzież oraz sprzęt do uprawiania sportów przestrzennych, takich jak turystyka górska, narciarstwo, żeglarstwo, skitouring, a także konfekcję dla osób preferujących aktywny styl życia. Oprócz artykułów sygnowanych własną marką, w sklepach HiMoutain dostępne są również produkty wiodących producentów branży outdoor, jak VauDe, Garmont, Edelrid,  Petzl, Climbing. Drugi z najemców, brand Samsonite, może pochwalić się ponad stuletnią obecnością na rynku i pozycją lidera w dziedzinie produkcji bagażu. Siłą marki jest jakość, którą potwierdza ogólnoświatowy system gwarancji (3 – letniej, 10 – letniej oraz dożywotniej). Oferta produktowa marki obejmuje walizki twarde, miękkie na kółkach, torby, plecaki i teczki na laptop, liczne akcesoria, kuferki, saszetki oraz torby podręczne i miejskie. Kolekcje Samsonite powstają we współpracy ze znanymi projektantami, jak Alexander McQueen i Marc Newson. Salon dostępny w Galerii Warmińskiej zajmie powierzchnię 80 m2.

Wartość najnowocześniejszego centrum handlowo – rozrywkowego, którego otwarcie planowane jest 5 września, to 400 mln złotych. W Galerii Warmińskiej swoje salony otworzą nie tylko międzynarodowi gracze, jak marki hiszpańskiego Inditexu (Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Oysho, Massimo Dutti) czy H&M, ale również polskie brandy z grupy LPP (Reserved, CroppTown, House, Mohito, Sinsay). Najemcami olsztyńskiego obiektu będą również lokalni biznesmeni, jak Piekarnia Tyrolska.  Oprócz punktów handlowo – usługowych, Galeria Warmińska zaoferuje klientom 9-salowe Multikino oraz 1200 miejsc parkingowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu