Agencja interaktywna LeadR specjalizuje się w gromadzeniu, zarządzaniu oraz monetyzacji baz danych osobowych. Po ponad dwóch latach obecności w sektorze usług marketingowych agencja przedstawiła z początkiem lutego swoją nową identyfikację wizualną.
Odświeżony logotyp, strona internetowa i wszystkie materiały CI to odpowiedź agencji na dynamiczny rozwój potrzeb rynkowych, jak również zmiany zachodzące w organizacji. LeadR Sp. z o.o. w początkowej fazie działalności specjalizowała się w dziedzinie database marketingu. Obecnie świadczy kompleksowe usługi m.in. w zakresie wysyłek mailingowych, realizacji kampanii konkursowych i sprzedażowych w Internecie. Agencja realizowała projekty m.in. dla takich marek jak: mBank, Toyota, czy Plus GSM.
Nowy logotyp LeadR Sp. z o.o.
Nowoczesność, dynamika – to cechy odświeżonego logotypu spółki. Wysokie kompetencje i niezawodność agencji, jak również gwarancja usług świadczonych na najwyższym poziomie znajduje swoje odzwierciedlenie w klasycznej czcionce, wpasowanej w prostokątny obrys. Kreatywne, niestandardowe podejście do realizowanych projektów i wyzwań stawianych przed zespołem LeadR wyrażone są w cieniowanej, mocno zaakcentowanej czerwoną aplą literze R, która stała się poniekąd symbolem firmy.
– Prezentację odświeżonej identyfikacji graficznej poprzedziły trzy miesiące intensywnej pracy. Rynek usług marketingowych charakteryzuje się wysokim poziomem zmienności oraz konkurencyjności. W ciągu dwóch lat znacznemu poszerzeniu uległ zakres naszych kompetencji. Chcieliśmy, aby znalazł odzwierciedlenie także w naszej nowej stronie internetowej – mówi Sebastian Białousz, CEO LeadR Sp. z o.o.
Zespół specjalistów LeadR zmienił nie tylko szatę graficzną strony internetowej, wprowadzając nowoczesne zdjęcia, czytelną i przyjazną dla użytkownika czcionkę. Zgodnie z aktualnymi trendami, zastosował również framework Bootstrap. Jego wielkim walorem jest Responsive Web Desgin, umożliwiający swobodne przeglądanie strony na wszystkich urządzeniach.
Nowa strona internetowa LeadR to bogate źródło informacji dla obecnych i przyszłych klientów agencji na temat świadczonych przez nią usług. Łatwość nawigacji, ciekawe rozwiązania sprawiają, że przechodzenie pomiędzy poszczególnymi zakładkami jest przyjemne i intuicyjne.