Kultowy Majonez Kielecki z wiosenną kampanią reklamową

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” nie pozwala o sobie zapomnieć. Zgodnie z tradycją, w okresie poprzedzającym Wielkanoc, producent Majonezu Kieleckiego pojawi się w mediach z wielokanałową kampanią reklamową.

„Społem” z projektem marketingowym pod nazwą „Majonez Kielecki – Sekret dobrej kuchni” rusza z początkiem marca b.r. Akcja potrwa do Świąt Wielkanocnych. Działania obejmą  najpopularniejsze kanały telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), telewizję internetową, prasę konsumencką, prasę branżową oraz serwisy online o profilu kulinarnym, poradnikowym i lifestylowym. Dodatkowo, w wybranych miastach kraju pojawią się nośniki wielkoformatowe. Całość uzupełnią materiały POS oraz działania PR.

 

Kielecka spółdzielnia produkcję spotu reklamowego oraz kreację materiałów graficznych powierzyła firmie Optima Marketing Group. Film wyreżyserował Bartosz Dombrowski.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu