„Kraina Lodu” w nowej kampanii marki Bosch

 „Odbierz nagrodę za walkę z lodem” – pod takim hasłem marka Bosch rozpoczęła kampanię związaną z premierą filmu Disneya „Kraina Lodu”. Celem działań jest promocja chłodziarko-zamrażarek marki Bosch z funkcją NoFrost.

Marka Bosch, w promocji chłodziarko-zamrażarek z funkcją NoFrost, wykorzystuje nowy film animowany Disneya, aby pokazać, że od teraz z lodem walczy się wyłącznie w bajkach. Jak zaznacza Anna Drozdowska, Head od Brand Communication w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, zimowa sceneria filmu nawiązuje do bezszronowej technologii NoFrost. – Chłodziarko-zamrażarki wyposażone w zaawansowany system skutecznego odprowadzania wilgoci zapewniają idealne warunki do przechowywania i mrożenia produktów. Dzięki tej technologii wnętrza chłodziarko-zamrażarek nie pokrywają się lodem, a na znajdujących się w ich wnętrzu produktach nie osadza się szron – mówi Anna Drozdowska.

Promocja obejmuje 23 modele sprzętów marki Bosch z funkcją NoFrost, za zakup których konsument otrzyma 300 zł zwrotu oraz DVD z filmem  „Kraina Lodu”. Promocja potrwa od 1 lutego do 30 września.

Agencja INSIGNIA odpowiada za kreację kampanii, która – obok stworzenia dedykowanego Landing Page www.bosch-home.pl/nofrost – obejmuje przygotowanie hasła kampanii, kreacji kampanii w Internecie oraz materiałów POS. Promocję wspierają także przygotowane przez INSIGNIĘ działania w Internecie oraz na porównywarkach cenowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu